bmw_3 Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Jeg har vært med i en bilkresj og ene felgen ble skadet. verksted får ikke tak i disse felgene. så jeg lurer på om noen har en slik liggende på lur Legger med et bilde, da jeg er usikker på hva di heter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_3 Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_3 Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 Kan i samme slengen spørre om det er noen som har spesifikk navn på disse felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 hvis du skal ta d på forsikringen anbefaler jeg deg og bare få 4 nye! siden man ikke får tak i disse lengere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_3 Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 Di får ikke tak i 4 nye av denne sort... Og skulle jeg evnt på 4 andre. blir det til ca. samme pris som bare denne ene felgen :S Og da blir det billi felger.. Og jeg liker veldig godt disse og tenkte at jeg kunne skaffe en slev i så tilfelle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 BMW M3 felger. Kan få kjøpt replika av dem overalt, hvis ikke du allerede har en replika da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 Er det noen m3 som ble levert med disse felgene? De felgene her er til salgs overalt i replika som flere har nevnt. Ikke noe problem å skaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_3 Skrevet Desember 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2009 Er replika på en måte en kopi av de orginale felgene? Hvordan finner man ut om det er det eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 du har kopi. de finns ikke i 17" kun 18" og 19" men annen look i 19" står isåfall bmw dele nr på de. og hadde de vært org m3 e46 felger hadde det subbet i hjulbuene dine bak, da m3 e46 har 5 serie innpress bak, disse felga er vanskelig å få tak i nye, da det er lenge siden folk sluttet å selge disse kopiene, en på jobben trenger å en stk slik i 8x17" et 35 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_3 Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2009 Hmmm.. Okei Takk for informasjon. Men noen her sier di er ingen problem å få tak i. Og noen mener noe annet... Men siden de er sluttet og produsere slike, må det jo bli en brukt. Så er det noen som har liggende på lur ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 Jeg har solgt mine. ;p Sjekk på interdekk og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå