Delikaat Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2010 vente no først på skikkelig kamera;) Får det muligens idag:) og får se om vangen blir bytta denna mnd, har ikkj fått noe svar med han som skal gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delikaat Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delikaat Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2010 bump. bilen selges før 60 tusn. da med vangen skifta.kan ta bytte i sunny gti-r uten skilt. med mellomlegg fra de side;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Newmark Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delikaat Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 bump. Ingen som vil ha en bra 325:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honda crx Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 kunne vært interesant denne, samma pris enda? fiksa noen av problemene? er ikke interisert i å kjøpe en bil jeg må skru på med engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Om det er en original mtech1 bil, hvorfor har den da ikke mtech 1 spoileren bakpå? Årsmodell på denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delikaat Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 kunne vært interesant denne, samma pris enda? fiksa noen av problemene? er ikke interisert i å kjøpe en bil jeg må skru på med engang samme pris enda. nei, han må bli ferdig med en traktor først. så blir vangen bytta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delikaat Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 Om det er en original mtech1 bil, hvorfor har den da ikke mtech 1 spoileren bakpå?Årsmodell på denne bilen? Det er en orginal mtech1. hvorfor kan ikj jeg svare på,uansett er ikkje den som står på no, elr mtech1 vingen fin, er jo så si heilt lik. beholder jeg bilen sjøl blir det mtech 2 vinge. mye finere.bilen er en 86 mod. mer du vil vite? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honda crx Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 men kunne du fiksa opp noen bilder av interiøret eller? + hvor mye hk sitter det i denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delikaat Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 men kunne du fiksa opp noen bilder av interiøret eller? + hvor mye hk sitter det i denne? det kan jeg, så lenger jeg får mail adr di. 173+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoddevik Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Var det denne bilen jeg kjørte sammen med på Fiskå i fjor høst/vinter? Så veldig bra ut den bilen og likte m-techen veldig godt:D Jeg kjører en svart e30 325 4dørs om du husker den:P Det står tidligere i tråden at du har grenrør til bilen som følger med. Er bare grenrøret til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delikaat Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2010 stemmer det. ja bilen er utrolig fin. nei, greenrøre blir noka montert viss ingen skal ha bilen med engang. da blir det forøvrig åsså mtech 2 vinge osv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grohl Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 men kunne du fiksa opp noen bilder av interiøret eller? + hvor mye hk sitter det i denne? det kan jeg, så lenger jeg får mail adr di. 173+ Bilder av interiøret kan jo du vel med fordel legge ut her i tråden?? Ingen grunn til å bare sende på mail til en person vel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå