Ole Edition33 Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 noen som har bilde av hvordan additional heater ser ut?? til e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Edition33 Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 er dette varmeren??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Det er en elektrisk varmer ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Edition33 Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 oki, for det er ikke noe annen varmer til vannet da? sliter med å få opp varmen serru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Edition33 Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 å noen som veit hvem sikring som går til den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Har du byttet termostaten din enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Edition33 Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 jepp den er byttet=) lufta oxo! bilen blir varm når den går på tomgang men så fort jeg begynner å kjøre detter temeraturen =( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 vifta som ikke starter da? evt viskosekobling hvis det er det, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Sjekk dette puntet Liten grønn ring = vakumklokke for kjølesjalusi ,det bør være lukke nå ved kjøring i kulde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Edition33 Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 skal sjekke den i morra. Takker for svar Skal si ifra når jeg finner ut av detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Edition33 Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 Fant ut att den boksen på bilde er en kjøler ell noe til eksosen vist, måtte få noen på bmw til å se på det. De kom frem til att jeg måtte bytte en thermostat til, sitter vist 2 thermostater på dissa bilene. Det viste ikke jeg, så da er den bestilt! Bare å krysse finga for att det er den som gjør att varmen detter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Den boksen som er avbildet der er IKKE noe eksoskjøler! Det går KUN noen gummislanger med kjølevann til og fra denne boksen samt en strømkabel av større dimensjon Det er sant som du sier at det eksisterer en termostat til, denne er lokalisert i kjøleren som kjøler ned eksosen før den sprøytes inn å forurenser hele motoren. Kom forresten på nå at jeg har lest tidligere om en person som måtte bytte denne termostaten. Del nr 8 er termostaten for EGR kjølinga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Edition33 Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 Fredrik: ja det stemmer=) de på bmw mente jeg skulle prøve å bytte den. men forsatt mente de som mekker på bila der att den boksen var for å kjøle ned eksos. he he åssen misjon har den boksen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=65 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Edition33 Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 skal hente bilen hos bmw i morra så er greit å ha noe å komme med. kan ikke skjønne annet enn att den boksen skal være med å varme opp vannet jeg men! Kjempe glad for alle som har kommet med svar å forklaringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå