Glenno Skrevet Desember 20, 2009 Skrevet Desember 20, 2009 18-åring fratatt lappen etter sladding og spinning i Modum : http://dt.no/article/20091220/NYHET/912 ... 1063/NYHET Personen her har sikkert holdt på ei tid og gjort naboer irritert. Det er nok av ikke tettbebygde områder i modum som sikkert hadde vært et bedre valg inatt. "Grisekjøringen gjør at oppkjøringen må tas på nytt" skriver dt.no Noe usikker på om jeg vil karaktrisere all spinning, sladding som grisekjøring. Det er mye god kontroll hos mange men klart tettbebygdestrøk er ikke stedet for å leke uansett.
EirikL Skrevet Desember 20, 2009 Skrevet Desember 20, 2009 Ville vel personlig ha funnet et litt mer øde sted dersom jeg skulle snurret rundt i ring med bil. Mitt problem er at det kun kan gjøres om vinteren og hvis det er litt glatt
///Naitsirk Skrevet Desember 20, 2009 Skrevet Desember 20, 2009 18 år , Volvo 240 , + nysnø ...kom ikke som noe sjokk
Azeton Skrevet Desember 20, 2009 Skrevet Desember 20, 2009 Ville vel personlig ha funnet et litt mer øde sted dersom jeg skulle snurret rundt i ring med bil. Mitt problem er at det kun kan gjøres om vinteren og hvis det er litt glatt Du klarer det på vått føre om du går prøver litt hardere.. Om du svinger litt til en side og gir fullgass går det fort rundt og rundt.. karussell
Glenno Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Skrevet Desember 20, 2009 Ey..det er 5000 av oss her hehehe og 12000 i hele modum. Det er noen tettsteder ellers ganske så øde ja. Men det er ganske mange mil med øde områder og med tanke på at det kun er 1 patrulje bil ihelgene som skal dekke hele modum.
Glenno Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Skrevet Desember 20, 2009 Ville vel personlig ha funnet et litt mer øde sted dersom jeg skulle snurret rundt i ring med bil. Mitt problem er at det kun kan gjøres om vinteren og hvis det er litt glatt Du klarer det på vått føre om du går prøver litt hardere.. Om du svinger litt til en side og gir fullgass går det fort rundt og rundt.. karussell Hvordan vet du dette Azeton, du driver vel ikke med slike kriminelle ting du?
///Naitsirk Skrevet Desember 20, 2009 Skrevet Desember 20, 2009 Dum går det ann å bli egentlig sier jeg..vi har perfekte skogsbilveier og hele Vestre Spone og Bingen for slik kjøring også driver folk med dette midt i sentrum XD Bare å le av
Azeton Skrevet Desember 20, 2009 Skrevet Desember 20, 2009 Ville vel personlig ha funnet et litt mer øde sted dersom jeg skulle snurret rundt i ring med bil. Mitt problem er at det kun kan gjøres om vinteren og hvis det er litt glatt Du klarer det på vått føre om du går prøver litt hardere.. Om du svinger litt til en side og gir fullgass går det fort rundt og rundt.. karussell Hvordan vet du dette Azeton, du driver vel ikke med slike kriminelle ting du? Jeg? Kun når du sitter på og påvirker meg
Just-turbodiesel Skrevet Desember 20, 2009 Skrevet Desember 20, 2009 de to fineste rallyetappene i Norge er fine å rasa på nå.. men det er det så mange som veit at man fort kan møte noen, jeg møtte noen biler og en volvo 940 hadde dratt ordentlig av + to som sto parkert der han hadde kjørt ut.. er MYE rasing over her nå..
316 Skrevet Desember 20, 2009 Skrevet Desember 20, 2009 de to fineste rallyetappene i Norge er fine å rasa på nå.. men det er det så mange som veit at man fort kan møte noen, jeg møtte noen biler og en volvo 940 hadde dratt ordentlig av + to som sto parkert der han hadde kjørt ut..er MYE rasing over her nå.. Og hvor er de etappene?
Glenno Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Skrevet Desember 20, 2009 de to fineste rallyetappene i Norge er fine å rasa på nå.. men det er det så mange som veit at man fort kan møte noen, jeg møtte noen biler og en volvo 940 hadde dratt ordentlig av + to som sto parkert der han hadde kjørt ut..er MYE rasing over her nå.. Og hvor er de etappene? Hørt om Flesberg Rally og Sigdals Rally?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå