kongharald Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 hallo har en pakning på en termostat som er gåen er den som sitter på termostaten. har vert inne hos gs-bildeler og bmw men dei seie at eg er nødt til og kjøpe en heilt ny termostat til 1200 kroner når eg kunn treng pakningen til sikkert kun en hundrings. nokken som veit om kor en kan få tak i en sånn pakning? termostaten var helt fin når eg sjekka over den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongharald Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 ingen som har peil på om pakningene går an og bestillest laus? hadde vert greitt og fått vite siden den kansje skal selgest.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Den får du da kjøpt løs. Kjøp og med den firkantede til 17,70. priser fra gs. Varenr Varenavn Type Pris Lager 11531312635 Pakning (Org) Ny 17.70 1 11531312287 Tetningsring (Org) Ny 324.50 1 Sum 342.00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongharald Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 kjøpte en men det var en stålring med pakning inni.. skal ha en som sitter på sjølve termostaten bmw og gs hadde ikkje denne måtte kjøpe ny termostat for pakningen var med termostaten.. er jo så spesiell trur ikkje det går an og lage en heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Du tenker på en u formet pakning som sitter på flensen til termostaten? det kan du lage av vulkaniserings tape. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongharald Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 vulkteip? er ikkje det en dårlig løsning? trur ikkje eg satser på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå