Blokkis Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Bmw 318 Sedan Selges/Byttes 1999 modell Kmstand: 176.000 Eu-Godkjent 8.6.2009 Jeg har senket bilen med Supersport 40/30 fjører da jeg synes dette er pen senk å E46.( Desverre ikke godkjent da jeg nettopp har montert det har tuv papier og alt.) Er noe småplukk på bilen, MEN dette er ikke mye. Det er stabstag foran og en føler til venstre bremseskive. Bilen har nylakkert front og ræv. Fronten lakkerte jeg fordi det var så mye steinsprut på panseret og frontfangeren. Dette er gjort på lakkverksted. Ræva på bilen ble lakkert fordi jeg ble kjørt på bakfra, det ble kun en liten skade, men ettersom bilen er såppas "ny" og pen så retta jeg den opp. (Dette er selvølfelig gjort på godkjent verksted, kan skaffe papirer på takstering og kvitteringer hvis dette er interesant) Jeg har desverre ikke fått kjøpt inn noen fine sommerfelger ettersom jeg tenkte å kjøpe dette til året, men nå vil jeg selge den så derfor gidder jeg ikke å kjøpe inn nå. Det er minimalt med rust på bilen. Det er kun en liten boble nederst på førerdør, MEN dette er ikke mye! Jeg selger bilen fordi jeg har fått lyst på 5 serie (E34,E39) eller et pent eksemplar av E36 325. Så derfor så er jeg interisert i å bytte i 5 serie eller E36. Helst med større motor enn 2,3L. Men bilen selges også kontant. Tenkte meg vel rundt 75.000 for denne, men selvfølgelig, bud mottas og vurderes Når jeg tok bildene så var det frost på bilen, beklager dette! Ta kontakt ved interesse. Kan nå meg på tlf 99555236 Mvh Tor-Arne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 Kom med et bud a folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonyr Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 intr. i e39 528 ? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2009 Kanskje det Bilder og litt mer info? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 Bump! Ingen som har lyst på E46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg