Gå til innhold

Bmw 320i E30 vurderes solgt

k1t
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge unna et par biler til fordel for noe nytt!

Bilen på bildene er en 1986 320, relativt grei forfatning med unntak av et par små skjønnhetsfeil( se bilder).

Bra for rust, bilen skal inn på verksted over nyttår og få på et nytt bremserør og ei bærekule og blir da godkjent.

Har 15", 16" og 17" felger med dive greie dekk ( sommerdekk) som kan følge med( 16" felgene er de som sitter på bilen på bildene).

Har også en komplett org 325 4 dørs som følger med( hadde planer om motorbytte mm men tiden rekker ikke med, derfor dette legges ut).

Ny vannpumpe og justere vippearmer så går 2.5 som ei kule, veldig god gange i motoren !

320'n har gått 299000 ca og 325 244000 ca, men begge virker å være i veldig god forfatning.

Selges helst samlet, står i Elverum!

For mer utdypende informasjon send PM , evt ring tlf 99621980

Midtarmlenet i bilen følger IKKE med og bud mottas!

6g9v8j1h2oqo6hme65rh.jpg

ltilbj69m6iy77x7b5si.jpg

xs5ts726xieipwdytdd6.jpg

tymnydkzppcf7vq3bh3o.jpg

u8p9dh00xsrp6e7knxn7.jpg

oxjvpuzcyb4l1i9zr8wx.jpg

6uucp16vm7jrqda8hyc2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er vel ingen umulighet det vettu, tenkte evt å bruke opp igjen vannpumpa fra 320'n på 325 , det er jo en kurant sak når man løfter ut motoren..

Men justere vippearmene kan jeg få fikset slik den er nå :D

NB: 325 egner seg best som delebil da den er papirløs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærlig så er jeg ikke helt sikker, det var det ha njeg kjøpte den av sa.. kan undersøke det i morra!

Planen min var å bruke motor,girkasse drivverk, bakstilling mm på 320'n..

Hva som egentlig er greia med den 325'n kan jeg ikke svare på, men skal undersøke med biltilsynet i morra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...