ThomasD Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 BMW 525DAT 2004 mod. Får plutselig opp Transmission failsafe Program, only moderate accelleration possible i displayet. Kommer 8 av 10 ganger når jeg starter bilen. Merker ingen påvirkning på giret når jeg kjører, og ingen ulyder av noe slag. Søkte litt på forumet her ang Transmission Failsafe, men fant ingen svar på dette. Sjekket også litt på Google, og ser at bilen ofte blir låst i 4 gir når dette skjer. Det opplever imidlertid ikke jeg. Noen som har forslag til hva dette skyldes? Er det en sensor som ikke tåler kulden her på Østlandet om dagen? På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Kan i grunn være det meste. Oljenivå, sliten olje, sensorer eller software. Om den har kjørt rundt hundretusen eller mer bør olja byttes i alle fall, men få tatt en diagnose og ev. legge nyeste software. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå