DreRacing@ Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 varme apparatet i e30n funker ikke i det hele tatt! hva er feil? jeg kan nok ha byttet slangene som går inn i det, men skulle dette ha noe å si? har jeg luft i registret kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Funker dårlig som slangtene står feil vei.. du har vel lufta motoren etter fylling av vann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 det funker dårli feil vei ja? hvorfor? har luftet ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Funker ikke som i helt dødt, eller ingen varme? Vannretur skal inn på øverste nippel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 vifta går, men absolutt ingen varme. men jeg har satt slangene feil da, så får prøve å bytte om på de først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 kom til å tenke på, kan jo ha noe med havariet med gamle motoren å gjøre. den sprutet jo kjølesystemet full med olje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mystery Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 bytt om på slangene du... Mitt varmeapparat ga heller ikke fra seg noe varme helt til jeg byttet om på slangene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå