AndreasBr Skrevet Desember 20, 2009 Skrevet Desember 20, 2009 Idag klarte jeg å treffe et hull i veien, og da skjedde dette: Har noen sett noe som dette før? Hvordan er dette mulig?
Superbeetle Skrevet Desember 20, 2009 Skrevet Desember 20, 2009 Ikke så unormalt! Er bare topplageret som har løsnet i gummien.. Kjøp et sett nye fra gsbildeler. Da kan du f.eks kjøpe K-sport sine som er i nylon og ikke opplagret slik som dette, da slipper du dette problemet...
AndreasBr Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Skrevet Desember 20, 2009 Et sett? trenger jo bare en Hmm, *lete etter pris på K-Sport sine* Edit: Nevnte jeg at lageret var kliss nytt?
Superbeetle Skrevet Desember 20, 2009 Skrevet Desember 20, 2009 Var det helt nytt? hmm..det var litt rart! Orginalt eller uorginalt lager? Du må jo ikke bytte begge sider, men jeg ville nå ha gjort det! Spørs jo litt hvilke type du kjøper.. Gsperformance har også noen lagre blant med et glidelager oppi. virker ganske fancy! Men det letteste er nok å kjøpe org da..
AndreasBr Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Skrevet Desember 20, 2009 uorg.. fra gsbildeler.. Var et jævla høl i veien som gjorde det... Tror jeg bare kjøper samme type igjen.. Og hvis det skjer atter en gang så går jeg for k-sport sine.. De er jo relativt mye dyrere enn den der... Stress.. Skulle vært på verkstedet imorra 0800, nå må jeg innom gsbildeler først(firmabil opp dit), så ned til meg, så bytte den, så på verkstedet...(med min) For så å hente firmabilen hjemme igjen
Rabies Skrevet Desember 20, 2009 Skrevet Desember 20, 2009 Her har du gjort akkurat samme feil som jeg gjorde og glemt å montere den feite skiva som skal på UNDER lageret Gjør det neste gang, så slipper du at dette skjer igjen...
AndreasBr Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Skrevet Desember 20, 2009 Jeg har ingen skive som skal under..? edit: Nå har jeg en skive som skal under
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå