SSM Skrevet Desember 21, 2009 Skrevet Desember 21, 2009 Lurer på om den 320 diffen tåler en S14 motor og om fremste del av E30M3 mellomakslingen går sammen med bakre del av 320en?
Mystery Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Det vil jeg tro at den ikkje gjør... Jeg har ødelagt 4 320 differ og jeg hadde bare en m20b20
Ballder Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Det er vel samme diffen jeg har sånn ca på min 88 520. tic. 250-300 hk Og den holder da uten problemer. Kommer helt an på bruken. Har du krefter til og dra løs uten å måtte clutche deg til hjulspinn så holder den leeeenge. Altså.. Kjør som faen, men ikke riv den løs liksom.
engen90 Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Den jeg hadde på min 325 holdt et par månder, men jeg brukte clutchen som balder snakker om for å rive løs osv. Så det er nok grunnen til at den døde.
Ballder Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Tenker meg om litt her nå, og da skal det vel sies at jeg har den store e30 diffen, hvilket da skulle bli en typisk 325 diff, og ikke da en 320 diff, men tror nok 320 henger med en god stund uten røsk og riv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå