Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Er det sperre på den som du skal selge...?

usikker, om noen kan fortelle meg hvilken side jeg kan sjekke opp hvilke deler jeg har ut fra skilt eller rammenummer så kan jeg legge ut opplysningene jeg får derifra:)

Skrevet

usikker, om noen kan fortelle meg hvilken side jeg kan sjekke opp hvilke deler jeg har ut fra skilt eller rammenummer så kan jeg legge ut opplysningene jeg får derifra:)

Problemet er at de er levert både med sperre og ikke, så om det faktisk er levert på din kan bli litt usikkert å finne ut på skiltnr eller rammenr tror jeg...

Det du evt kan gjøre er vel å ringe GS-bildeler og oppgi rammenr elelr skiltnr, så kan du spørre de om de klarer å finne ut hva bilen er levert med fra fabrikk...

Men problemet kan igjen bli at noen kan jo alltids har byttet ut eller plukket av den evt sperra før du fikk den, og satt på en vanlig diff... Så den beste måten å sjekke dette på er om du jekker opp bilen din på diffen, lar begge hjula henge fritt, så drar du rundt ene bakhjulet, så ser du om det andre bakhjulet går samme vei! Isåfall mener jeg bestemt at det skal være sperre på den... :)

MVH

Ronny

Skrevet

Problemet er at de er levert både med sperre og ikke, så om det faktisk er levert på din kan bli litt usikkert å finne ut på skiltnr eller rammenr tror jeg...

Det du evt kan gjøre er vel å ringe GS-bildeler og oppgi rammenr elelr skiltnr, så kan du spørre de om de klarer å finne ut hva bilen er levert med fra fabrikk...

Men problemet kan igjen bli at noen kan jo alltids har byttet ut eller plukket av den evt sperra før du fikk den, og satt på en vanlig diff... Så den beste måten å sjekke dette på er om du jekker opp bilen din på diffen, lar begge hjula henge fritt, så drar du rundt ene bakhjulet, så ser du om det andre bakhjulet går samme vei! Isåfall mener jeg bestemt at det skal være sperre på den... :)

MVH

Ronny

bilen har kun hatt to registrerte eiere før meg, å en uregistrert som stakk av med det sorte skinn interiøret, så er enkelt å finne historikken på den:)

Skrevet

Okej!

Men den sikreste og enkleste måten er jo uansett om du bare jekker den opp på diffen, og gjør som jeg sa da, for da får du jo vite det for sikkert med en gang.. :)

MVH

Ronny

Skrevet
farge på bilen?

husker ikke fargekoden men her er bilde av bilen, mener det var granitsilver metallic;)

sn2n6hgj71bsoa04ka4y.jpg

pris på panser og høyre forskjerm hvor holder du til

Skrevet

Hvor mye skal du ha for alle 4 dørene elektriske vinduer å paneler

send meg gjerne en PM stresser alltid med og finne trådene igjen :P

• 3 weeks later...
Skrevet

Da har jeg ribbet bilen og følgende deler ligger klar for sending:

Framfanger

Delemotor

Girkasse

Mellomaksling

Diff

Travers, komplett

Forstilling, Komplett

Bakdempere

El taklukemotor

4 Dører i grei stand, bør lakkes

Bagasjelokk

Største kjørecomputer!

Framskjermer, bør lakkes

Ellers litt småting, bare spørr;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...