icemanM5 Skrevet Desember 24, 2009 Skrevet Desember 24, 2009 Er det sperre på den som du skal selge...?
kaihore Skrevet Desember 24, 2009 Forfatter Skrevet Desember 24, 2009 Er det sperre på den som du skal selge...? usikker, om noen kan fortelle meg hvilken side jeg kan sjekke opp hvilke deler jeg har ut fra skilt eller rammenummer så kan jeg legge ut opplysningene jeg får derifra:)
icemanM5 Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Er det sperre på den som du skal selge...? usikker, om noen kan fortelle meg hvilken side jeg kan sjekke opp hvilke deler jeg har ut fra skilt eller rammenummer så kan jeg legge ut opplysningene jeg får derifra:) Problemet er at de er levert både med sperre og ikke, så om det faktisk er levert på din kan bli litt usikkert å finne ut på skiltnr eller rammenr tror jeg... Det du evt kan gjøre er vel å ringe GS-bildeler og oppgi rammenr elelr skiltnr, så kan du spørre de om de klarer å finne ut hva bilen er levert med fra fabrikk... Men problemet kan igjen bli at noen kan jo alltids har byttet ut eller plukket av den evt sperra før du fikk den, og satt på en vanlig diff... Så den beste måten å sjekke dette på er om du jekker opp bilen din på diffen, lar begge hjula henge fritt, så drar du rundt ene bakhjulet, så ser du om det andre bakhjulet går samme vei! Isåfall mener jeg bestemt at det skal være sperre på den... MVH Ronny
kaihore Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Skrevet Desember 26, 2009 Er det sperre på den som du skal selge...? usikker, om noen kan fortelle meg hvilken side jeg kan sjekke opp hvilke deler jeg har ut fra skilt eller rammenummer så kan jeg legge ut opplysningene jeg får derifra:) Problemet er at de er levert både med sperre og ikke, så om det faktisk er levert på din kan bli litt usikkert å finne ut på skiltnr eller rammenr tror jeg... Det du evt kan gjøre er vel å ringe GS-bildeler og oppgi rammenr elelr skiltnr, så kan du spørre de om de klarer å finne ut hva bilen er levert med fra fabrikk... Men problemet kan igjen bli at noen kan jo alltids har byttet ut eller plukket av den evt sperra før du fikk den, og satt på en vanlig diff... Så den beste måten å sjekke dette på er om du jekker opp bilen din på diffen, lar begge hjula henge fritt, så drar du rundt ene bakhjulet, så ser du om det andre bakhjulet går samme vei! Isåfall mener jeg bestemt at det skal være sperre på den... MVH Ronny bilen har kun hatt to registrerte eiere før meg, å en uregistrert som stakk av med det sorte skinn interiøret, så er enkelt å finne historikken på den:)
icemanM5 Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 Okej! Men den sikreste og enkleste måten er jo uansett om du bare jekker den opp på diffen, og gjør som jeg sa da, for da får du jo vite det for sikkert med en gang.. MVH Ronny
gkw89 Skrevet Desember 27, 2009 Skrevet Desember 27, 2009 jeg trenger mellomaksel til m30 motor? ca pris?
Deadsent Skrevet Desember 27, 2009 Skrevet Desember 27, 2009 Har du tåkelys. Trenger først og fremst venstre.
ulriksen Skrevet Desember 27, 2009 Skrevet Desember 27, 2009 farge på bilen? husker ikke fargekoden men her er bilde av bilen, mener det var granitsilver metallic;) pris på panser og høyre forskjerm hvor holder du til
Stalin Skrevet Desember 28, 2009 Skrevet Desember 28, 2009 Hvor mye skal du ha for alle 4 dørene elektriske vinduer å paneler send meg gjerne en PM stresser alltid med og finne trådene igjen
kaihore Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Skrevet Desember 29, 2009 opp! har mye karosserideler! 3.5 motor med slitte veivlager selges hel eller i deler, mye dører og bagasjelokk osv
Holger Skrevet Desember 29, 2009 Skrevet Desember 29, 2009 er det garnitsilber 237 eller noe? Jeg trenger virkelig panseret om du har det!
kaihore Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Skrevet Desember 29, 2009 er ikke noe å ha, pga gamleeier la igjen noen alvårlige pulebulker i det desverre;P
kaihore Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Skrevet Januar 21, 2010 Da har jeg ribbet bilen og følgende deler ligger klar for sending: Framfanger Delemotor Girkasse Mellomaksling Diff Travers, komplett Forstilling, Komplett Bakdempere El taklukemotor 4 Dører i grei stand, bør lakkes Bagasjelokk Største kjørecomputer! Framskjermer, bør lakkes Ellers litt småting, bare spørr;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå