izmin Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Hei! Har akkurat kjøpt meg helt orginal 320, 99mod. planer om mtech etterhvert. Det som sviver i hodet på meg nå er hvilke felger jeg skal velge! Pris: max 12 000. Farge på bilen: Svart Bilen er Sedan. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetset Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 For 12 høvdinger får man mye pent. Det er verdt å merke seg at mange av felgene i dette prisjiktet er replikaer av dyrere felger. Felger er smak og behag. Synes personlig mange eikerte er pent på E46, gjerne litt kant. Kjøp 19" så fyller du hjulbuen pent. Særlig om du koster på deg litt senk i samme slengen. Husk også at sorte felger ser "mindre" ut enn lyse, selv om enkelte biler kler sorte felger svært godt:) Beste tipset mitt er å google rundt å se masse biler. Kjøp noe DU liker og ikke noe alle andre har. Særpreg er verdifullt. Ofte brukte nettbutikker er www.sharif.no www.gsbildeler.no, www.koed.no og www.tevodekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Gull- eller sølvfargede felger passer best på sorte biler ja! Du har vel en pekepinn på hva du selv liker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Som doktoren sier, gull på sort bil er dritlekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 Se her ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 schmidt felger tar seg godt ut på svarte e46'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 ..og ikke noe alle andre har. Særpreg er verdifullt. derfor, let på bruktmarkedet. det er der gromfelgene ligger til en overkommelig pris. 12k på bruktfelger så kan du jo få omtrent hva du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
izmin Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2009 Har tenkt litt på CSL felger, eller kanskje m3. likte gullfargede velger, men tror jeg vill gå for sølvfarget. tar imot tilbud på bruktfelger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Felgene på bilen min selges om du er villig til og gi en go pris Se bilde i linken i signaturen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå