Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter etter en tråd hvor en mann hadde trukket om interiørlistene med trefarge i en e39 til carbonfiber look. Nå har jeg lett meg grønn igjennom dette forumet og finner ikke posten.

Noen som har en link eller vet hvor tråden befinner seg?

Takker :)

Skrevet

"tek" heter han på forumet ;) Tråden ligger lengre ned på neste side tenker jeg, i annet bil og motorprat :)

Edit: ser ut til at tråden er blitt slettet?

Skrevet
Noen som har bilder fra biler med Beige skinn og andre trelister enn treverk? Bare sett originalt børstet alu fra BMW...:)

Disse trelistene er i hvertfall i carbon... Trelister i tre er noe dritt :P

Sorry, men jeg klarte ikke å la være ;)

p9md3eqik0rype900mjx.jpg

Skrevet

Planen min var å lakkere dem blank svarte. Men er for mye støv her jeg bor så finishen blir ikke 100%.

Kom da til å tenke på carbon istedet. Har fått kontaktet Tek. Så hvis det er fler som skal ha send ham en pm :)

Skrevet

Synes også treverk ser litt båt ut i de fleste tilfeller, men med beige skinninteriør synes jeg faktisk det gir litt varm følelse i cupeen. Avhenger mye av at bilen er clean og strøken så den ekslusive looken er tilstede. Men vurderer sterkt å bytte allikevel... Vet det er delte meninger på dette:)

Skrevet

Tråden har blitt flyttet til moderatordelen, da det blir sett på som reklame, og trådstarter ikke betaler for å annonsere på Bimmers.

Skrevet

Jeg kan virkelig anbefale tek's produkt. Jeg overførte penger til kontoen hans på søndag kveld. Han skulle sende duken mandag morgen, og jeg fikk den i posten i dag. Har ikke fått brukt duken til noe enda, men kjente litt på den, og den virker veldig enkel og jobbe med. Myk, tøyelig elastisk osv. Omtrent som vanlig tøy..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...