sammigun Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Bilen er skrotet Dette er allerede solgt... *V8-front (panser, nyrer, grill) *Støtfangerne *Sleperingen til rattet *Framskjermer (begge 2) *Alle 4 dørene *Eksos fra katalysator og bakover *Termostat *Dørtrekk x4 *Midtkonsoll og div.deksler i interiøret *Baklykter *MEGET fint tøyinteriør Deler som blir plukket av og lagt til side er: *El.takluke *Hengerfeste med avtagbar krok *NY radiator Interessert? 92443014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 BILDER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2010 Blir en meget grei arbeidsbil, dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn vidar Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 hvor står bilen hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Lurer på det jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 Bilen står i Arendal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ohm1000k Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Hei.. har du den enda? Er stotfangerene bra? hvor i arendal star den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Alt OK med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 Alt OK med bilen? Har ikke gjørt noe med denne enda, da jeg har kjøpt meg leilighet, og er i full gang med oppussing. Men jeg har nå fått så mye forespørsel på deler, at jeg mest sannsynlig kommer til å hugge denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunshi Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Mye skulle du hatt for panseret med grill og nyrer etc.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 Panser/grill/nyrer er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 har du interiørbilder? om du har rattet med farget bmw logo (ikke helt sort logo som på de gamle) er jeg veldig interessert i sleperingen til rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 Hei.. har du den enda? Er stotfangerene bra? hvor i arendal star den? PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg