Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Prøvde å lete etter noen tråder som hadlet om dette, men fant ingen... (mulig det bare er jeg som ikke kan å lete...)

SÅ, noen som har bilder av hvordan wire mekanikken funker på e36? Bilen jeg sikkert skal kjøpe har delvis ødelagt takluke, den går bar opp i bakkant, ikke frem og tilbake. Er dette mye arbeid? Vanskelig å få dette tett igjen? Takker for svar :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Da har jeg tatt ned hele taklukemekanismen.

Nå trenger jeg hjelp til å få løs selve luka! Kan ikke finne noe form for skruer/klips som er logiske å løsne!?

Legger med noen bilder, om du vet noe så ta et i pait å sett ringer rundt elns ;) TRENGER HJELP FORT!

g31hofxj7tpqo6ntm34o.jpg

9flbcp3525jg850tntry.jpg

Skrevet

Da har jeg forska litt mer, ble ganske så mye klokere vil jeg si :D

Bildene sier det meste ;)

4nxsvtypmnkvy3wxvh9s.jpg

j5v1tzhmpiphb26tpoih.jpg

c89fwo88b85nrxum57lt.jpg

vb2z7xdmsv5i7ctuy8sb.jpg

Bilder er tatt med mobilen, så kvaliteten snakker vi ikke om!

På nederste bildet så se vi en tapp som står opp i ene skinna der, denne er for å feste i bakkanten på "Luka" som er under takluka... Denne går bare til dit den står her, det vil si at den luka inni bilen bare går halvveis opp. Er dette normalt? Er vel ikke værre enn å bare knekke unna denne tappen å manøvrere denne luka manuelt?

Skrevet

Da har jeg fått delene.. Skulle montere dem nå, men så måtte jo den noe av det være feil da -.- Vertfall feil iforhold til det jeg bestilte, jeg skulle ha den som var på bildet naturligvis, men var altså noe annet som dukka opp her nå...

Skrevet

Skal prøve å forklare bedre :P

jeg skulle ha nr 11 på bildet!

3zrceskas48iiczm1c3l.gif

Så bestilte den, siden de hadde skrevet varenr på den i kjøp feltet under...

Meen, når "den" kommer til meg, er det ikke den på bildet jeg får, men den tingen jeg får har samme varenr! Så her må de ha gjort en feil!

For den jeg fikk så sånn ut!

sibi3k9fdxj3h0t5l56g.jpg

Noen som har hatt samme problemet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...