AlXz Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Hey. Lurer litt på noe turbo bygg etterhvert.. Så har jeg hørt mye dritt om org motor-styring og tilleggssprut eller chip til flytting av tenning osv.., så tenkte det var like greit å kjøre på med et ordentlig/greit datasprut med en gang.. Tips? Noen som har noe å anbefale? Noen som har noe dem selger? Bør helst være litt billig også... Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 megasquirt er jo det billigste du får, men er mer arbeid på dette. pris rundt 4000 Vi-pec er bra sprut som ppf selger, usikker på pris. jeg kjører med MBE 970 på min motor, kan bruke alle org giverne med dette sprutet, bare sette dit ny giver for lufttemp, dette koster 15000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 jeg har accel dfi datasprut, har aldri prøvd det, men kan få kjøpe det for 9000kr.. pm vis det er int. er komplett med sensorer og ferdi opplagte ledninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå