feiringbruk Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 Har tenkt og kjøpe meg en suv da står det mellom x5 og volvo xj90 Er det noen som har noen inspill på hva som er best?
m-blå Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 He-he. Du spør på ett BMW forum....Svar: Selvsagt X5! Men gjelder det fremkommelighet i snø osv. er X5 facelift (fra Okt. 2003 osv.) bedre enn dem før 10-2003, da den har X-drive systemet. Tidligere modeller har allrad som er bra ,så lenge ikke ett hjul står på is og spinner. Da har den problemer med og fordele krefter til de andre hjulene. Jeg har ikke prøvd XC90, men har selv en X5 04 modell som jeg er storfornøyd med, spesielt i disse dager med mye snø her på vestlandet. Her er forresten ett klipp som viser X-drive mot quattro (audi sitt 4x4)
gk740ia Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 Ut ifra tester så er det mye mere feil på XC90 enn på X5. Har ikke kjørt Volvoen, men har selv X5 E53 og er veldig fornøyd. Jeg syns X5 er en mye pener og stiligere bil enn volvoen men smaken er som baken.....
steinar84 Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 xj90 låg på topp når det gjalt tekniske feil... i en stor europeisk biltest. husker ikke hvor x5`låg ann. men husker at xj90 trona på toppen.
Ingebrigtsen Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 off topic.. Jobber du i Feiring Bruk?
feiringbruk Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Skrevet Desember 25, 2009 He-he. Du spør på ett BMW forum....Svar: Selvsagt X5!Men gjelder det fremkommelighet i snø osv. er X5 facelift (fra Okt. 2003 osv.) bedre enn dem før 10-2003, da den har X-drive systemet. Tidligere modeller har allrad som er bra ,så lenge ikke ett hjul står på is og spinner. Da har den problemer med og fordele krefter til de andre hjulene. Jeg har ikke prøvd XC90, men har selv en X5 04 modell som jeg er storfornøyd med, spesielt i disse dager med mye snø her på vestlandet. Her er forresten ett klipp som viser X-drive mot quattro (audi sitt 4x4) Da var x5 handla inn,Helt grei julegave til meg selv
feiringbruk Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Skrevet Desember 25, 2009 xj90 låg på topp når det gjalt tekniske feil... i en stor europeisk biltest. husker ikke hvor x5`låg ann. men husker at xj90 trona på toppen. Va og sjekka litt ja xj90 lå på topp på feil Så det ble nok en x5 til meg selv til jul
feiringbruk Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Skrevet Desember 25, 2009 Ut ifra tester så er det mye mere feil på XC90 enn på X5. Har ikke kjørt Volvoen, men har selv X5 E53 og er veldig fornøyd. Jeg syns X5 er en mye pener og stiligere bil enn volvoen men smaken er som baken..... Er nok enig me deg at x5 er finere,så da var den handla inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå