Morstan Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Noen som Vet om de felgene her ville passe på min bil uten å måtte valse? Bil er: BMW E36 Felger er: Dezent a 9x16 5-120 et25 Og med det samme, 9x16 vil si 9" brei felg og 16 " i diameter? måler man bredden i fra kant til kant på felgen om du har den stående foran deg bare liksom? eller hvordan måler man bredden? også lurte jeg på hva det breieste i 16"/17" som går på e36 uten valsing er:) har justerbart senkesett liggende så blir jo litt lavere også da om det er til noe hjelp/info. Takk på forhånd, og håper på samme svar fra fler ellers er jeg jo like langt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2009 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Hvorfor vil du ha en slik felg på E36? Ser litt lite ut om det er sommerfelger iallefall.. Evt så ser det bare dumt ut... 9" er bredden ja 9" med ET25 vil ikke passe på E36 uten valsing.. En 9" felg med innpress på 46 passer bak på E36 uten valsing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 og ja... bilen på bildet vil jeg tro er senket 100mm iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2009 okei, takker. Noen andre som har andre meninger?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå