Padi Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Hei og god jul alle sammen. Jeg lurer på om noen kan fortelle meg hvordan jeg får tatt ut Digitale klimapanelet i en E46 Touring. Jeg har kjøpt meg en ny siden den som jeg har ikke er helt i lodd. Men jeg lurer på hvordan jeg får ut den gamle. Takk for alle svar. Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Ut me cd spilleren oxo vipper du den bare ut fra innsiden! sitter bare i noen klips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2009 Konge. Men neste dumme spørsmål er hvordan får jeg ut navien da. Jeg har en den lille navien. Jeg kan ikke se noe skruer eller noe. Er det bare og vippe den ut eller. Jeg er litt redd for å ta i for mye, kan jo ødelegge intriøret rundt. Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Du må ta av interiør listen som sitter oppe på navien/spilleren. For og gjøre det må du demontere interiørlisten på passasjersiden først evt. fører siden. Synes passasjersiden er greiest. Bare ta et skrujern pakket inn i noe mykt for og beskytte. Stikk da denne inn på enden nærmest døren og vipp interiørlisten ut. Til slutt er det bare å dra den rett ut. Når du har fått av den er det veldig greit å ta av den midterse interiørlisten.Da skal det dukke opp ett par skruer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2009 Kjempe. tusen takk for svar. Jeg trenger ikke å programere bilen på nytt etter det nye er monter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 må nok demontere interiørlistene! Begynn ytterst og jobb deg innover! når disse er ute så er det noe skruer som holder denne på plass! legg en fille på skrujernet nå du vipper løs enden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 Kan aldri tenke meg at dette trenger programmering hvis du bytter til et panel som er helt likt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2009 Kjempe. takk for hjelpen. God Jul & Godt nyttårAlle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå