defus Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 hei, eg har en goe e36 318is men har et seriøst problem når eg starter motoren går bilen rett opp i max turtall og ruser noe helt jævlig! pedalen spretter ut igjen og vaieren er ikkje fryst fast, det er bevegelse i den iaffal. noen som kan hjelpe?
Muren Motorsport Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 riiimelig sikker på att vaieren ligger uttapå "rullen" fremme på gasspjeldet.
Kristian H. Foss Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 Faller turtallet mot normal gange etterhvert da?
defus Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Skrevet Desember 23, 2009 takker for svar, nei turtallet går rett opp og blir der. har ikke smørt vaieren enda da den er helt ute når pedalen er ute, er bra slark i vaieren kjenner eg hva mener du uta på rullen? : ) gasspjeldet ser normalt ut såg viftereima var nett røken regna ikkje med det har noke med det å gjere
Fekzen Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 Kolla så att du inte har något luft läckage vid insugssidan för då kan det bli precis såhär. Eftersom det då blir precis som om spjället är öppet. Jag hade så själv faktiskt men på en m50. Mvh//A
Olelink Skrevet Desember 24, 2009 Skrevet Desember 24, 2009 se etter lekasje mellom tomgangsmotor og innsug, lekasje i pakninger på innsug. Sjekk funksjonen på gass spjeldet, selv om wire'en går lett kan spjeldet ha hengt seg opp ? Den burde ikke klare å ruse seg så høyt opp med bare feil mengde bensin, så falsk luft er det på en eller annen måte vill jeg tro
Dirty Skrevet Desember 24, 2009 Skrevet Desember 24, 2009 vil jo ikke ruse se seg slik på den måten bare med falskluft. da må det serriøst være et jæævlu hull er nok gassspjeldet som står i åpen posisjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå