AlXz Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 Hallo. En kompis har en liten skade på bilen sin etter at den skrapa et tre på siden. B stolpen blant annet er trykket litt inn. Noen gode tips til å dra den ut/rette opp?
heimkokt Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 har greid noe lignende på varebiln min så slenger meg med ;P
AlXz Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Skrevet Desember 23, 2009 På innsiden ligger b-stolpen inntil seteryggen på førerstol.. Forslag?
Muren Motorsport Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 SMÅRETTING!? ser jo ut som en banan! hiv skiten..
Heen Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 det der går vel ikke under småretting..tipper kondemnering jeg :/
AlXz Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Skrevet Desember 23, 2009 Slapp av litt her nå Dørene og skjermen byttes jo enkelt og greit ut. Så er det den b-stolpen som må dras litt ut igjen eller noe da.. Der tips ønskes Så man får byttet dørene, så dem sitter sånn passe
Muren Motorsport Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 Taket er dratt ned.. Gulvet/kanalen er dratt opp.. Det kan nok ordnes med ny B-stolpe. Men mye jobb blir det. Finn en donorbil viss dere er ute etter å berge bilen midlertidig.. Men dette blir aldri bra viss dere ikke er Over snittet dyktige på oppretting. Viss dere ser etter, så er der nok en masse sjokkskader på andre sida av bilen og..
AlXz Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Skrevet Desember 23, 2009 Taket er dratt ned.. Gulvet/kanalen er dratt opp.. Det kan nok ordnes med ny B-stolpe. Men mye jobb blir det. Finn en donorbil viss dere er ute etter å berge bilen midlertidig.. Men dette blir aldri bra viss dere ikke er Over snittet dyktige på oppretting. Viss dere ser etter, så er der nok en masse sjokkskader på andre sida av bilen og.. Taket er ganske så helt mener jeg.. Og kanalen har ganske så liten skade.. Er i hovedsak dørene + stolpen.., stolpen ligger inntil sete.
Muren Motorsport Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 Når B-stolpen blir så skeiv,så må den dra med seg noe.. i dette tilfellet ihvertfall taket. Men mål døropninga fra taket til kanalen fra en frisk bil, så har dere en pekepinn hvertfall. Er det snakk om jallamekk... Ta en stropp rundt b-stolpen å rykk ut til dere mener det er nok! (igjen,mål fra en frisk bil.Mellom b-stolpene)
Robbi3 Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 Det der er ikke lite retting. Men enkleste måte er egentlig å kappe og sveise Skal du bøye og hamre, og ikke har mye erfaring. Blir det lett veldig mye metalltretthet som er oppe og går.. Plutselig sier den bare ifra når u kjører
Knut O E61 Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 Ser at det er en E36 sedan og da er det en eldre bil allerede. Hvis det ikke er en unik eller eksklusiv bil så vil jeg anbefale kondemnering. Vil tro at man uansett kan få betalt for vraket helt eller i deler.
Hauso Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 bør ikke rette det der.. det er søppel:) Kast haugen, og kjøp en ny:D
Lars89 Skrevet Desember 24, 2009 Skrevet Desember 24, 2009 E36 slutter aldri å sjokkere meg når det gjelder kræsjsikkerhet... Bilen har sikkert mista mye av den lille styrken den hadde etter den kræsjen der... Selg bilen i deler/som delebil og kjøp en ny. E36 sedan vokser omtrent på trær
quattrofrank Skrevet Desember 24, 2009 Skrevet Desember 24, 2009 Ville aldri ha turt å retta det der. Hvis du bare drar ut dette og du er så uheldig å taket e.l riksikerer du at det kollapser mye lettere.Kjipt å parkere panna i taket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå