Addy92 Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 Hejhej, fant ut at jeg bare skulle lage meg et lite "prosjekt" gitt Istedenfor å legge inn mye småinnlegg osv.. Saken er da, jeg har kjøpt meg 320i e36 som dere sikkert har skjønt, rulla så og si 300 000 km. Minimalt med rust, ingen hull, (bortsett fra fremre hjulbuer i motorrom, om jeg har skjønt det riktig så lider alle e36 av dette ? ) Virker som om jeg har gjort et bra kjøp hittil, betalte 28000,- MED annlegg vell og merke, som enkli ikke var med, men etter min mening så er det IKKE noe verdt Etterhvert som jeg er blitt "kjent" med den så dukkert det jo opp småting her og der... Skal prøve å få med alt. Det er en "ulyd" fra fremre motorrom, som jeg er 90% sikker på er vasspumpa...Helt sikker på at det er et lager vertfall. Skal undersøkes strax. Lurer meg på om dempere forran er gåen, i hull/homper kommer det en svak smell-lyd fra deromkring... Akkurat ordna håndbrekket, stramma wire og kobla sensor tingen (om det er nødvendig tviler jeg på, men er greit alt alt funker) En rar el feil med tåkelys bak, som jeg ikke har peiling på hva er, lampa som skal lyse når det er skrudd på, lyser konstant i speedometeret når tenningen er på... Har heller ikke noe utlag å slå på/av med bryter... HJELP.. Takluka er delvis defekt, går kun opp og ned, ikke bak/frem, tror det er en wire som har røket/slakk elns?? HJELP her også... Baklykter er "rare", er påmontert lykter med hvite blinkers, men sokkelen som pæra står neddi går ikke inn i sporet i lykthuset...? Dette skulle vel holde for en stund Har ikke bilder her og nå, men kommer etterhvert Takker for ALLE svar som kan være nyttige GOD (H)JUL!!!
Addy92 Skrevet Desember 24, 2009 Forfatter Skrevet Desember 24, 2009 Har nå funnet ut at der ER vasspumpa som er gåen/ må byttes etterhvert Så har jeg sett på angeleyes, det SKAL jeg ha
bmwe_e36 Skrevet Desember 24, 2009 Skrevet Desember 24, 2009 kom med bilder løner seg virklig i en prosjekt tråd. men kommer vel etter vært. har du noen støre planer med bilen da?
Addy92 Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Skrevet Desember 26, 2009 Bilde av den her Stoppa nede i "Atlanterhavstunellen i dag! Slik fansiii blått lys i bunnen Mulig jeg må skifte endeledd forran, kommer en smell-lyd når jeg kjører på humper, enig i at det er det som gjør det?
Addy92 Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Skrevet Desember 26, 2009 Da har jeg vært ute med bilen å titta litt igjen Kan se sprekker i den :s
SteffenM2 Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 Det der er jo multi reima.. Den som driver dynamo, servo pumpe osv. Reg-kjede sitter bak der igjen, bak en haug deksler..
Addy92 Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Skrevet Desember 26, 2009 Det var det vi her kom fram til også
Addy92 Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Skrevet Desember 27, 2009 Hvordan ta ned taktrekket i bilen min? bare å skru ned håndtak og solskjermer så RØKKER man det ned? må fixe takluka...
Sheamus Skrevet Januar 2, 2010 Skrevet Januar 2, 2010 Kjøpe haynes 3 serie 91-96 i biltema... Håndbok som du kan lære deg så mye om E36
Addy92 Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Skrevet Januar 12, 2010 Tatt ned taket i bimmarn nå Var ikke så vanskelig at det gjør noe..! så blir å kjøpe ny(e) vaier(e) når jeg finner ut mer
Addy92 Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Skrevet Januar 17, 2010 Noen her som har bestilt noe fra www.koed.dk ? Lurer på å kjøpe noe... Leveringstid, toll osv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå