Banan Skrevet Januar 17, 2010 Skrevet Januar 17, 2010 De har avdeling i Norge også men alt blir sendt ifra Danmark, så man betaler ikke noe toll. Har tatt en liten uke de gangene jeg har bestilt Norske siden: http://www.koed.no
krtors Skrevet Januar 17, 2010 Skrevet Januar 17, 2010 Har problemer med tåkelys bak jeg og. Håper noen kommer med gode svar på dette
Addy92 Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Skrevet Januar 19, 2010 Har bestilt diverse fra koed.no nå, så lurer på leveringstid? Får ikke noe sporingsnr av dem...
Simen! Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 Ta å bytt den reima di du, så veldig sprukket ut
Addy92 Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Skrevet Januar 19, 2010 Får gjøre det med det samme jeg bytter vannpumpa, bestilte ny på koed. Vet ikke helt det tåkelyset der :s Håpe noen finner ut av det
Addy92 Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Skrevet Januar 25, 2010 Har veeldig lyst på m3 fanger forran ;p noen som har en å selge billig?
Addy92 Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Skrevet Januar 30, 2010 Nå har jeg plukka av radiator og multireima, Fikk bytta vasspumpa. Men etter min mening så var det ingen ulyder i den :S Men skifta den alikeveld, siden jeg først var ute med den... Så MÅ jeg da bytte reima og strammehjulene, for reima er sprukket og hjula er kommet ned til slitasjemerkene. (om det er det de heter) Noen som har forslag til hva den lyden kan være om den ikke forsvinner når jeg starter opp igjen nå? Har en tanke om at det kan være noe med reg.kjea, er vel noen strammere som ligger innpå der?
Addy92 Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Skrevet Februar 3, 2010 Driver å monterer "Anger Eyes" nå som jeg har kjøpt på e-bay... Var litt usikker på om jeg har gjort det rett, hadde ikke så mange alternativer, så prøvde å lime den fast nå, så skal jeg se om jeg får den sammen i morgen. Mulig at det blir for trangt med der den står nå :S Se på bilder å komenter! Lurer på om Reflektoren ligger klin inni glasset? Så at dette blir trangt...
RemyNG Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 så veldig trangt ut hvem kjøpte du de lysa av på Ebay? Kjøpte ett sett nå som jeg monterte på igår og de gikk rett på. Tok av glasset og limte dem på med dobbelsidig teip. Mulig det bare er bilde som juger litt men.
Addy92 Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 Husker ikke hva han fyren het.. Men fikk sammen lyktene, prøvde med kun den ene ringen først. Så åpna jeg å lima på den andre også. Funker fjell nå Men tar en stund før de lyser som de skal da... Flere som "sliter" med det?
Addy92 Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 Husker ikke hva han fyren het.. Men fikk sammen lyktene, prøvde med kun den ene ringen først. Så åpna jeg å lima på den andre også. Funker fjell nå Men tar en stund før de lyser som de skal da... Flere som "sliter" med det?
Addy92 Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Skrevet Mars 9, 2010 Lurer STERKT på å kjøpe meg M3 frontfanger nå, men har hørt at den krever noen andre innfestninger enn orginalen, stemmer det? Har funnet en på e-bay som ikke ser så dum ut, om det er med alt jeg trenger? http://global.ebay.com/PARE_CHOC_ANTIBR ... 50364/item
Addy92 Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Skrevet Mars 17, 2010 Temmelig lite respons her gitt... Driver å skrur litt, så på det hjulet som vifteproppellen er festa på er det en Kobberting som går tvers over, den har jeg da revet av... Var så fullt av sand at jeg så den ikke da jeg rengjorde den med skrujern vell og merke... Har det noe å si at den er vekk??
Addy92 Skrevet April 1, 2010 Forfatter Skrevet April 1, 2010 Legger da ut noen bilder av gliset ;] Kommenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå