Addy92 Skrevet April 7, 2010 Forfatter Skrevet April 7, 2010 Så strøken ut, har montert CCFL ringen innenpå? Hva er det? Den går som en klokke vertfall ;p
Addy92 Skrevet April 10, 2010 Forfatter Skrevet April 10, 2010 Angel eyes ringene mente jeg Monterte dem inni selve lykta ja, mellom reflektorene og det innvendige glasset
Addy92 Skrevet April 13, 2010 Forfatter Skrevet April 13, 2010 Driver å ser på foringer... Hva tror dere om denne? http://viewitem.eim.ebay.no/BMW_02_E21_ ... 05338/item Eller funker disse KUN på compact ?
Addy92 Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Skrevet Mai 29, 2010 Skal kjøpe m3-fanger, speil osv snart, så dette må lakkeres, klarer selve lakk-jobben selv vil jeg tro. Men hvor får jeg tak i lakk? Så på dempertårnet at det var "Lagunengruen" (elns...) som er farga. Ser at koed selger dette på 150ml spraybokser, men dette er vell lite for fanger osv med tanke på pris. Noen som vet hvor man selger denne farga samt klarlakk?
sladjan Skrevet Mai 29, 2010 Skrevet Mai 29, 2010 Disse foringer du viste til vet jeg ikke helt om de passet på din bil. Men powerflex er stivere og holder lengre enn originale bare sånn du vet det. Vil du ikke ha stivere bil, kjøper du originale. www.koed.no er billig på powerflex i forhold til andre plasser som gs bildeler. Handler du mye på gs, ville jeg anbefalt deg å bli medlem i bmwccn klubben, da får du 10-15% rabatt.spørs hvor mye du handler der/kommer til å handle der. ang. lakk ville jeg tatt kontakt med et lakk verksted eller noe og fått tak i 400ml spraybokser. Usikker på hvor mye du trenger men bare å spør der du kjøper....
Addy92 Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Skrevet Mai 30, 2010 Har lyst på nye felger på sommer, ser på samme som deg Sladjan, fant noen hos sharif veldig billig synes jeg, skulle kanskje vært 19"... http://www.sharifs-webshop.no/display.a ... rodid=5810
minigris Skrevet Mai 30, 2010 Skrevet Mai 30, 2010 Har problemer med tåkelys bak jeg og. Håper noen kommer med gode svar på dette Hei, har e36 selv, å hadde problemer med tåkelysa, at de ikke kunne slås av osv, fikset det ved å skifte rele. Prøv det:)
Addy92 Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Skrevet Mai 30, 2010 Etter jeg bytta baklykter så funka plutserlig tåkelysa bak... Aner ikke hvorfor, for alle ledninger/koblinger var som dem skulle (tror jeg...)
Addy92 Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Skrevet Mai 30, 2010 Da har jeg tatt helt av her ;p Fant plutselig ut at jeg skulle bynne å fjerne rust Så har jekka opp bilen jamt over så det er mulig å komme seg under. Tatt av forskjermer, kjøper nye siden de er på god vei til å ruste opp nedenfra i bakkant. Kappa bort noe frempå høyre sia inni hjulbuen, grunna inni der hvor jeg fjerna biten. Så blir å få i stål i morgen å bynne å sveise Dette blir bra (Y)
babjorn Skrevet Mai 30, 2010 Skrevet Mai 30, 2010 Godt å høre at flere holder på med vedlikehold å ikke bare kjøper masse styling å ikke tenker på andre viktige ting
Addy92 Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Skrevet Mai 30, 2010 Ja, har fått mange komentarer på at bilen seg strøken ut, men får nesten vondt av å tenke på at den ruster innenfra og ut! Er et halvår til lappen enda, så har jo rimelig god tid
babjorn Skrevet Mai 30, 2010 Skrevet Mai 30, 2010 Ja da har du jo litt tid til vedlikehold å pynt,så blir det ekstra morro når lappen kommer
bcRichard Skrevet Mai 30, 2010 Skrevet Mai 30, 2010 Holdte på å kjøpe denne når den var til salgs Den har potensiale! stå på og som sagt, bra du ikke tenker bare på utseende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå