fast Dog Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 batteri ikonet på E46 325ci lyser. Fikk opp denne feilmeld på carsoft men trenger litt hjelp me å tolke dette! Hvordan blir jeg kvitt denne lampen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet Desember 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2009 målte batteriet med motoren igang! viste da 13,95 til 14,10volt. den varierte veldig opp og ned. tenningen av viste den 11.70volt. Hvordan sjekker jeg tilstanden på batteriet? er vedlikeholdsfritt så kan ikke fylle på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 Det betyr at dynamoen din er i orden, og ikke feilen ligger i batteriet eller dynamo. Batteri ikonet står for lading, og slukker først når motoren starter og dynamoen lader. Feilen din ligger nok et annet sted. Feilkoden din har med kamsensoren å gjøre sannsynligvis, og har ingenting med batteriet å gjøre. Symptomene på gåen kamsensor er jeg riktignok usikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå