eravne Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 hei du! ja, flott bil, er jo meget fornøyd, men valget fin bil kontra/ fin leilighet blir nok lett. Ser fortsatt etter bra e36 touringer, gi meg ett vink om du finner noen bra med m-tech, ikke 300km og litt utstyr. Men hvilken rød tenker du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 ja, da er sommerfelger på check it out her: http://www.flickr.com/photos/29957015@N ... hotostream Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Nydelig og gjennomført bil! Må si at det mocca-interiøret er utrolig heftig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 thanks mate det er såååååååå utrolig mye bedre i real life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Nydelig bil. Er denne til salgs? evt hva forlanger du for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Deilig bil! Kom tilfeldig vis over bilen din på flckr for lenge siden, og ble forelsket. Har siden den gang lett etter en tråd om den uten hell. Endelig fant jeg den, og også informasjonen jeg var ute etter; nemlig fargen. Seriøst, dette er den fineste E39'en jeg noen gang har sett. Kombinasjonen av alt er bare helt perfekt, dette er en sann oppnåelig drømmebil for en ungdom med slunken lommebok. Aldri selg bilen! Edit: Bilen din har forresten prydet bakgrunnen min i to måneder. Håper det er greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Juli 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2011 hei og takk for veldig hyggelig tilbake meldinger. bilen er nu solgt til en hyggelig herremann fra Haugesund, og jeg tror bilen får god pleie og omsorg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juli 23, 2011 Share Skrevet Juli 23, 2011 Gratulerer med salg! Meget fin pris du hadde på bilen din, hadde kjøpt den tvert om jeg hadde vært på utkikk selv.. funnet deg noen E36 touring? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2011 sett på en, tror det blir den. Litt skeptisk med tanke på nivåregulering, men det er kanskje ikke så gæli som jeg tror.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå