Gå til innhold

Hvilken stereo funker best?


 Share

Anbefalte innlegg

I min e36? har tidligere hatt kicker 1000W monoblokk og kicker solo baric l5 singel 12" og etter at den ble sprengt så kraftig at elementet ble svidd fast i spolen, gikk jeg over til kicker dual 10" comp-serien... men så ble hele dritten stjælt, så jeg må ha ny amp og sub... noen tips til hva som funker best? jeg har laget to 8" hull i hattehyllen, og kablene fra batteri, cd-spiller og alle høytallerne, signalkabel, remote, og jordingskabelen er profesjollent installert av lyd på hjul i bodø, så alt jeg trenger er en sub som spiller kraftig, og en forsterker som gir nok power til en relativt billig penge

anyone?

det er sikkert mange lignende tråder her, men jeg hadde ikke tålmodighet til å sitte å lete :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se om du får tak i en re audio xxx 12!! den spiller fletta av nesten alt som er! er en av de beste subbene som noen gang er laget:D har selv en sånn å liten forsterker på 1200w rms, å det spiller fortsatt helt syyk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Liten forsterker på 1200 watt rms"??

Liten forsterker? Aner du egentlig hvor mye 1200 watt er? Litt lei av dette utrolige watthysteriet, men skal ikke gnåle om det her. Man trenger vel kanskje endel effekt til det tungdrevne elementet der ;)

Ikke legg så ufattelig mange kalorier i hvordan basselement du skal kjøpe. Legg heller endel ressurser i kassedesign. i 9 av 10 tilfeller der bass låter dritt er det kun på grunn av feil kasse, da gjerne portet kasse som har feil tuning (lengde/diameter på port e.t.c.).

Bestem deg for et element som du har trua på, og få noen dyktige til å designe kasse til deg. Jeg vet om et par stykker så si i fra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en e36 sedan, som jeg har en kicker solo-X 12 og zx 1500.1. har bassrefleks rør igjennom sete : ) dette spiller rimelig bra

Uff... refleksrøret inn i kupeen og elementet HVOR? Håper det også spiller inn i kupeen :S

nesten all lyden kommer inn i kupeen, er ikke noe lyd i bagasjerommet : ) så slipper at det blir så stygg lyd utafor bilen : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...