Kebabtralle Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Skrevet Januar 25, 2010 Da det ikke har kommet inn noe penger fra Mpowerman legges disse ut for salg igjen
Mpowerman Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 Trekker meg da disse ikke var originale slik jeg trodde.
Kebabtralle Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Skrevet Januar 25, 2010 Mpowerman ringte meg nå etter å ikke ha hørt noe fra han siden den 18. da jeg sendte han en sms. Bra at vi fikk en løsning på dette. kjedelig å vente over 2 uker uten at det skjer noe. For ordenskyld så er listene mest sansynligvis proff lakkert sølv met. 2 av listen er mindre pene (mittkonsoll og den på sjåførdøren) derfor skrev jeg i første innlegg at de passet ypperlig til de som ville trekke de om i carbon. Hadde vel ikke gjort det med org sølv lister men for alt jeg vet kan de være orginale da jeg ikke er noe bmw guru
Bjornhbjelland Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 Er det knapp til Cruise controll ved høgre sida av rattet? Kan ikke se noe på bilde!
kabeldeigen Skrevet Januar 24, 2011 Skrevet Januar 24, 2011 Hei, har du listene ennå? Komplett sett? Vil disse passe i en touring? Kan du sende noen bilder av listene med striper? Er det vanskelig å skifte disse?
bmwm535i Skrevet Januar 24, 2011 Skrevet Januar 24, 2011 samme lister i touring og sedan. er ikke vanskelig å bytte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå