aaramnes Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 Hei jeg legger ut min E46 coupe 2000mod. Med full orginal m-tech 2 Dette er en bil som har gjordt mye med Egentlig var det en bil med full aerodynamic styling. Men jeg likte ikke så godt denne stylingen. Så jeg bestilte Full M-tech 2 styling fra GS (kjøpte ikke kopien av denne stylinga, Er orginal og har papira på det) Den har også blitt nylakkert ved GS og montert all stylinga der.. Og er VELDIG fin i lakken Er også montert AC Schnitzer leppe på koffertlokk og AC Schnitzer Bakrutesenker.. Kjøpt nye lykter bake for de var litt matte, så da ble d kjøpt Krystall klare lykter Har også montert orginale M3 spiel på bilen, så ble vannvittig rått Fronten har jeg kjøpt nye DEPO lykter med Angel Eyes (Xeon) på disse lyktene er det også montert lyktesenkere fra Rieger.. I grøfterne er det lagt opp til Xeon der også.. Det er også montert krystall klart blinklys i fronten og på skjemene Det som gjør bilen ekstra spesiell er vel det nye GTR panser i Carbon er montert. Som gjør bilen ekstrem rå å se på Og i nyrene er det satt inn svarte nyrer Har også montert Spax coilover Justerbart 20-60mm (Hardhetsjust 28 trinn) Jeg er Ganske imponert av dette Senkesettet, utrolig godt å kjøre med Og man kan stille til den perfekte Høyde Er montert soting rundt bilen også dette er gjort ved en proff soter.. Er samme karen som har sotet på GS M3'en.. Ble ganske så bra ALT har gjort ved GS i Bud Til sommarfelger er det M felger 18" Vinterfelger er det noen orginale 16" fra BMW Innvendig har det ikke gjort så veldig mye.. Har hatt inn M matter. Har hatt ut den orginale spilleren og sottet inn Pioneer AVH-P5100DVD Dette er en spiller jeg er meget fornøyd med er mye murligheter med den Er også full skinnseter i bilen, dette er sportseter Ca alt har gjort for 1-2 mnd sia Liste : M-tech 2 pack Nylakkert bil AC Schnitzer rutesenker AC Schnitzer bakrutesenker M3 Speil GTR Panser i Carbon Svarte nyrer DEPO lykter med Angel Eyes (Xeon) Lyktesenkere fra Rieger Krystall bakykter Krystall svart blinklys Xeon i grøfterne Spax coilover Justerbart 20-60mm (Hardhetsjust 28 trinn) Proff Sotet Pioneer AVH-P5100DVD Bilen er til salgs, så kontakt meg for mer info tlf: 48258606 Mail: aaramnes2@hotmail.com Bilen har blitt brukt MYE penger på.. Bare i ekstra så er den overskrevet over 150.000 tusen. Legger ut noen bilder.. PS har tatt med Vinterfelgene på.. Ikke så bra Si gjerne hva dere synest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 Meget pen vogn Mister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 Dritstilig er ordet!Tøff som få var denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 inni he****** DIGGA DEN! syyyk. nice bil ! Misunnelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaramnes Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2009 Takk Takk har gjort den penere en den var før.. skal legge ut bilde hvordan den var før senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 Meget lekker E46 coupe. Det karbonpanseret gjorde seg virkelig på sort bil. Den blir enda mer stilren dersom du fjerner M-merket på bakluka og øyelokkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 Kordan farge er det? HEFTIG!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaramnes Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2009 Det er Diamond Black Metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 fin bil, men fjern det m-merket bakpå, det ødelegger den cleane og fine stilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 RÅÅ bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Veldig gjennomført og flott E46! Panseret er heilt sinnsykt rått Ville fjerna øyelokk og m-merke og skifta frontblink og emblemer, men hvis den skal selges er det jo ikke så farlig PS: du har M5-speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaramnes Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2009 Takk. Var nå litt rart det da vist det er M5 speil :/ Har bestilt alt ved GS og de har montert de.. og jeg sa at jeg ville ha M3 speil men synst det ble rått fordi jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Vanvittig rått! ;D Om jeg får lov og komme med tips så ville jeg fjerna lykte senkerne, og montert Black/red LED baklykter ;D EDIT: også blanke litt "tykkere" enderør ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaramnes Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2009 Vist jeg skulle ha bilen litt lengre har jeg gjordt det men skal selge den :/ hadde planer om M3 anlegg og CSL bakluke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå