Gå til innhold

e30 touring oppusing modifisering

muhle
 Share

Anbefalte innlegg

da er endelig bilen i garasjen.

første som blir gjort nå er og få byttet bremserørene å gji kalipperne en omgang, videre fremover kommer det vel et senkesett og nytt eksos anlegg, videre planer blir vel og ta motor og driverk, g få skaffet et nytt interiør da det som sitter i bilen har meget slitt førersete, ellers er planen og ha bilen mest mulig orginal utvendig, når det kommer til farge er jeg i tvil på om jeg vil beholde den som den er eller lakere den om, tiden vil vise, legger ut bilder mens je holder på, kosli med råd og tips da je ikke har skrud mye bmw før :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt kort om bilen, var ute med e36'n å da fikke je plutseli se dena stå uten skilt hjemme hoe en kjening av meg, da måtte je inn på et lite kaffebrsøk, fikk vite at bilen tilhørte typen til datra hennes, men han gjikk skole og hade ikke råd og ork til og sette den i stand, så je avtalte det at je kjøpte den som den sto og så bytta jeg registerreima på civic'en hennes, så da ble bilen min, har nå hat den på eu kontrol og der viste det seg ar det eneste som feilte bilen var opphengskula den ytre på venstre bærebro, og så var det rust på bremse rørene bak, men har nå godt over bilen å den er vell egentli 99% rustfri finner ingenting på hjulbuer og ikke i gulv og kanaler så bilen ser ut til og være et fint prosjekt, :D

pga at jeg er arbeids ledig nå har jeg jo tid til og pusle litt med den,

planene er og få pusset kaliperne og få lakeert di bytte skivene bak, ha på et beskjedent senkesett og få satt på noen pene sommerfelger, vurderer bbs rs? :? ellers er jeg på utkikk etter skin interiør, så blir den vel sendt in til dekorcut i tr-hjem for soting av ruter, når det kommer til sterio er jeg i tvil, har 4 pioneer 3000w spl den gamle typen men 4 subber kan fort bli for mye i en slik bil tiden vil vise :P

kom med tips og forslag da????? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut det her :) er det 320i?

BBS RS hadde vært rått! :lol: og kansje M-tech2 :wink:

japp e 320i nå ja har lyst på noe støre men får vel ta alt det andre først, blir vel m-teck2 ja :D

Kult, har 320i Touring jeg og :wink:

oki har du bilder?? orginal motor og alt eller??

får snart nye grenrør jeg nå blir litt spenende og høre lyden etterpå hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har bilder :) har ikke lagd prosjekt tråd enda men det kommer senere

DSC00902.jpg

ja er org, unntatt sebring effektanlegg :)

virket grei den ja, noe rust på den da?? eneste plass det er rust på min er bak plastdekslet som skiltet på bakluka skrus fast i, vet ikke om noen som har skin interiør ligende da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt mye. Var rusthull i gulvet foran på førersida og et lite i kanalen, er litt på bakluka, litt på dørene og hjulbuene foran.

Nei dessverre, har lyst på skin interiør selv :D

Må få opp en film når du får på grenrøret da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt mye. Var rusthull i gulvet foran på førersida og et lite i kanalen, er litt på bakluka, litt på dørene og hjulbuene foran.

Nei dessverre, har lyst på skin interiør selv :D

Må få opp en film når du får på grenrøret da :)

japp skal få fiksa det vettø, kommer flere bilder når je har fått satt sammen bakenden nå, men er vel ikke noe hastverk,

må få opp en link du å nå såje kan følgemed fremgangen din :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...