Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

da er kolkka og stikakslinger demontert, da er d sandblåsing som står for tur hehe :D

regner egentli med at je sandblåser hele understellet og rust behandler det på nytt bare for og være sikker på at det ikke er rust der?? eller er ikke det noe lurt :?

Skrevet
da er kolkka og stikakslinger demontert, da er d sandblåsing som står for tur hehe :D

regner egentli med at je sandblåser hele understellet og rust behandler det på nytt bare for og være sikker på at det ikke er rust der?? eller er ikke det noe lurt :?

Nå har ikke jeg peiling på det, men jeg syns det hørtes lurt ut :)

Skrevet

ja da var suselyden i bakenden på bilen lokalisert :(

det ene drevet i diffen hadde masse små hadd på den ene siden av tennene, så må nokk byte diff.

ellers så blir insugsmanifoil demontert i kveld og pusset rent og toppdeksel sandblåst og klargjort for lakk, alle slanger blir vel bytter i løpe av uka så da blir motorrommet se-ende rydig ut. :D

har montert sony cd-spiller nå syns den passa godt inn jeg :P

har bestilt nye bremserør på koed så da bytter je likegodt alle når je først er igang.

så på nyåret nå håper jeg den nye eksos-manifoilen kommer så je får satt samnme eksosanlegget igjen,

skal legge ut litt bilder etterhvært som jeg holder på :D

hyggelig med tips og meninger om hvordan man får en touring pen med mest mulig orginale bmw deler :D

wk3o76xvuea75esa8f6o.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

jaja får vel kom meg litt opdatering her da,

nye grenrør er på vei i posten nå og diff er vel også like rundt hjørnet,

innsug er pusset ned og toppdeksel er pusset og klargjort for lakk, eneste problem er at den varmebestandige lakken skal herdes på 160 grader og jeg har ikke ovn til og gjøre det men finner vel en løsning,

nå som kulden pludselig dukket opp ble det jo selfølgelig litt ekstra problemer e36'n frøs så den måtte jeg tine og tømme kjølesystemet på og fylle på ny veske, heldigvis gjikk ikke radiator eller frost plugger.

så driver på men det går ikke så fort hehe, :D

• 3 weeks later...
Skrevet

dette kan jo bli eit spenendes prosjekt skal følge med her :) skjer det noe for tida da ?

Skrevet

hei beklager at det ikke har skjedd my for tiden har plagdes med kulden hehe,

men nå er det blitt mildere og delene er kommet,

så blir bilder og info når jeg får kommet videre, er fortsatt på utkikk eter nytt interiør i skind om noen har eller vet om,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...