T.k Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 Hey! Jeg har da en 520 e34 91" med M50 motor som da har gått 350k. Motoren er nyoverhalt av Bmw mekaniker så den bærer ikke så veldig mye preg av det. Dette er en bil jeg skal bruke dagli og på bane, men setter fokus på bane. Det som foreløpig er gjort med bilen er: - Senkesett (usikker på merke) - Nytt momo ratt - Effektanlegg (usikker på merke, dette finner jeg ut) Ting som skal gjøres: - Ribbe bilen helt innvendig og litt utvendig - Investere i nye stoler samt seler - Ny clutch og nytt Svinghjul - Chipp samt en liten mapp om behovet er der. - Nytt grenrør samt eksos - K sport shortshift (bestilt) - Nytt performance luftfilter samt litt rør (bestilt) - Noen nye instrumenter og litt småtterier - Coilovers om jeg finner noe brukt\nytt til en grei penge - Fjærbeinsstag bak og framme samt under Det er stor mulighet for at jeg setter inn en større motor senere, jeg klarer meg fint inntil videre. Noen bilder av bilen som den er idag ( uten sommerdekk seff )
Lapin Kulta Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 Ser bra ut det her! Kjør på med bilder etter hvert som du skrider fram!
T.k Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Skrevet Desember 26, 2009 Jepp! bilder er halve jobben! Er i kragerø på julebesøk atm, Så får ikke gjort stort nå. Skal hjem i morgen kan ta noen bilder da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå