BmwE46 Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Kan man få tak i nye oringer til slangene? Min lekker litt i øvre rør ved motoren.Ser de selger komplett slange med stusser og o-ringer. Men min trenger bare og skifte o-ringen. Noen som vet? Evnt mål på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luffi88 Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 jeg kjøpte bare o ringer hos bmw forhandler! der jeg tar service. dem vet har alt på pc så.. dem vet målet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Fordel å skrive hvilken motor du har O-ringer får man mange plasser så er bare å ta et mål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Stikk på Tess eller lignende, der får du det du skal ha tak i. Hvis dem ikke har det så lager dem o-ring som passer. Eller du kan lage og tilpasse din egen o-ring, for du kan du nemlig kutte og lime med lyn-lim en o-ring. Verre en det er det faktisk ikke. Og tviler du kan du finne frem en o-ring og kutt den for så og lime den sammen, prøv å riv den i stykker så forstår du hva jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwE46 Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2009 Flott..da prøver jeg og få byttet den.Problemet mitt er at slangen kolapser når motoren blir kald..akkurat som den suger vakum..den blir helt flat.Så jeg mistenker at den ene oringen lekker luft. Det er en 318i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luffi88 Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 m43 motor sikkert.. hatt mye problemer med slanger koblinger oringer osv. kjølesysteme alt i alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwE46 Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2009 Ja har du noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luffi88 Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 nope.. min lekker enda;p å jeg har byttet nesten alt.. tror det lekker på baksiden nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 hørtes da ikke bra ut å lime en O-ring sammen med lynlim? hehe.. lynlim er ikke mye elastisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 nope.. min lekker enda;p å jeg har byttet nesten alt.. tror det lekker på baksiden nå. Garantert en liten stuss evt slange bak på toppen. Bytta mange av de.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luffi88 Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 takk for tipset;) skal sjekke.. er litt lei av å sjekke hver gang jeg starter bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwE46 Skrevet Januar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2010 Jeg kjøpte ny slange og alt er normalt igjen. Takk for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå