Gå til innhold

BD Racing M3 Seidl Widebody, PHOTOSHOOT SIDE 51 MASSE BILDER


BD Racing
 Share

Hvilken farge skal impresset (offset) på felgene ha ??  

228 stemmer

  1. 1. Hvilken farge skal impresset (offset) på felgene ha ??

    • Hvit
      166
    • Chrome
      62


Anbefalte innlegg

  • Svar 785
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Liker også at dere gjennomfører det så sinnsykt :)

Spent på koss den blir med stylingen.

Hadde eg vært dere så hadde eg holdt den orginal. Kun m3 styling :P

Stylingen blir drit grom :D Jeg personlig synes orginal E36 M3 styling er ikke er kult :) Derfor blir bilen slik jeg vil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hadde ikke trodd JEG skulle bli ferdig med E34 før deg, med det tempo jeg jobber i! :P Jeg også lurer på om det skjer noe her? :) Bare og ringe hvis du vil ha selvskap, lenge siden nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke trodd JEG skulle bli ferdig med E34 før deg, med det tempo jeg jobber i! :P Jeg også lurer på om det skjer noe her? :) Bare og ringe hvis du vil ha selvskap, lenge siden nå :)

Heisann :)

Ja lenge siden nå, men klarer meg jeg ;)

Hehe, du synes det er rart du blir ferdig før meg... Hmm, kanksje fordi du gjør 5% av jobben jeg gjør :D

Men går framover her også :) Se den siste updatene du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det igjen tid for update, litt mye som har tatt tid i det siste :D

Mye små ting som ikke passer men som må modifiseres, som bensinfilter feste, varmeskjold og bremserør..... :)

Hva tror dere om carbon duk på taket, med klarlakk på toppen ? Vi vurderer dette sterkt :D

Vi har kjøpte speller nye orginale BMW bremserør rund bau :D Disse kommer bare i riktig lenge, men ikke riktig bøy. Bare rette stenger, så en jævelig jobb å lage alle de bremserørene samtidig som den skal se orginalt og proft ut :D

Understellet har kommet hjem fra syrebading, dette kom på en rette SUM av 5000,- :( Men, men så blir det jo sinnsykt strøkent, bedre en nytt :D :D

Vi har nå maskert alt understellet rundt hjullagerhus og foringshus, før det skal sandblåses, det må sandblåses selvom man har syrebadet det. Det er kun for at pulverlakken skal bite bedre. Når delene er ferdig sandblåst skal den pulverlakkes i sølv. Bærearmene foran og "holderene" til bærearmene skal lakkes sølv dette å, selvom de er nye og ( svarte :( ) På bildene under manlger det noen stabstag og tankbånd, det er fordi de allerede er levert til pulverlakk :)

Alle skruene til bilen er sortert som dere vet, og blir levert til el forsinking på torsdag :)

Vi holder på å forhandle oss fram til en super pris på Seidl kittet, så innkjøp av kitten nærmer seg sammen med powerflex og understell :D

På elnett biten er det mye ledninger som må forlenges og skjøtes, en kompis av pappa er HEEEELT sinnsyk på bil elektro og kommer til neste uke for å ta seg av det elektriske :)

Vi har også fått solgt det engelske chassiet, og dette er hentet og skal brukes i gatebil miljøet i Trondheim :)

Ikke nok med det, Nicolai har kjøpt en bil til :) E36 Coupe 325i med fullt Seidl Widebody kit, dette er bare en bil vi skal se på under byggingen for å få litt mere inspirasjon ;) Denne skal altså selges til våren :)

Så til ALLE bildene :D :D

IMG_0698.jpg

IMG_0689.jpg

IMG_0688.jpg

IMG_0700-1.jpg

CIMG0474.jpg

CIMG0473.jpg

CIMG0472.jpg

CIMG0471.jpg

CIMG0470.jpg

CIMG0469.jpg

CIMG0468.jpg

CIMG0467.jpg

CIMG0466.jpg

CIMG0465.jpg

CIMG0464.jpg

CIMG0463.jpg

CIMG0462.jpg

CIMG0461.jpg

CIMG0441.jpg

CIMG0440.jpg

CIMG0439.jpg

CIMG0438.jpg

CIMG0437.jpg

CIMG0436.jpg

CIMG0490.jpg

CIMG0489.jpg

CIMG0488.jpg

CIMG0487.jpg

CIMG0486.jpg

CIMG0485.jpg

CIMG0484.jpg

CIMG0483.jpg

CIMG0482.jpg

CIMG0481.jpg

CIMG0480.jpg

CIMG0479.jpg

CIMG0478.jpg

CIMG0477.jpg

CIMG0476.jpg

CIMG0475.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...