Gå til innhold

BD Racing M3 Seidl Widebody, PHOTOSHOOT SIDE 51 MASSE BILDER


BD Racing
 Share

Hvilken farge skal impresset (offset) på felgene ha ??  

228 stemmer

  1. 1. Hvilken farge skal impresset (offset) på felgene ha ??

    • Hvit
      166
    • Chrome
      62


Anbefalte innlegg

  • Svar 785
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fuuuucck alle dere som ikke liker widebody! djizez hadde d vært opp til folk her på forumet hadde alle kjørt med m-tech fangere! dette er spesielt og stilig! ikke minst med at dere gjør bilen jævelig strøken. men den blir spesiell! Stå på dette blir stilig! når jeg bygget min bil fikk jeg nesten bare dårlige tilbakemeldinger på riger infinity I look(e46 look). syntes bilen min blei veldig stilig og var fornøyd med resultatet! Nei bygg bilen slik du drømmer om, og ikke hør på alle di som digger (M-tech) her inne! Veldig artig med et treff hvor alle hadde hatt m-tech :)

gleder meg syyyyk til og se resultatet !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuuuucck alle dere som ikke liker widebody! djizez hadde d vært opp til folk her på forumet hadde alle kjørt med m-tech fangere! dette er spesielt og stilig! ikke minst med at dere gjør bilen jævelig strøken. men den blir spesiell! Stå på dette blir stilig! når jeg bygget min bil fikk jeg nesten bare dårlige tilbakemeldinger på riger infinity I look(e46 look). syntes bilen min blei veldig stilig og var fornøyd med resultatet! Nei bygg bilen slik du drømmer om, og ikke hør på alle di som digger (M-tech) her inne! Veldig artig med et treff hvor alle hadde hatt m-tech :)

gleder meg syyyyk til og se resultatet !

godt å høre at det er noen fler som liker widebody :)

får lyst til å jobbe når vi ser sånne kommentarer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuuuucck alle dere som ikke liker widebody! djizez hadde d vært opp til folk her på forumet hadde alle kjørt med m-tech fangere! dette er spesielt og stilig! ikke minst med at dere gjør bilen jævelig strøken. men den blir spesiell! Stå på dette blir stilig! når jeg bygget min bil fikk jeg nesten bare dårlige tilbakemeldinger på riger infinity I look(e46 look). syntes bilen min blei veldig stilig og var fornøyd med resultatet! Nei bygg bilen slik du drømmer om, og ikke hør på alle di som digger (M-tech) her inne! Veldig artig med et treff hvor alle hadde hatt m-tech :)

gleder meg syyyyk til og se resultatet !

Widebody er fet. men syns ikke dette kitte er så tøft, men vær sin smak, bilen blir garantert strøken i alle fall :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuuuucck alle dere som ikke liker widebody! djizez hadde d vært opp til folk her på forumet hadde alle kjørt med m-tech fangere! dette er spesielt og stilig! ikke minst med at dere gjør bilen jævelig strøken. men den blir spesiell! Stå på dette blir stilig! når jeg bygget min bil fikk jeg nesten bare dårlige tilbakemeldinger på riger infinity I look(e46 look). syntes bilen min blei veldig stilig og var fornøyd med resultatet! Nei bygg bilen slik du drømmer om, og ikke hør på alle di som digger (M-tech) her inne! Veldig artig med et treff hvor alle hadde hatt m-tech :)

gleder meg syyyyk til og se resultatet !

Widebody er fet. men syns ikke dette kitte er så tøft, men vær sin smak, bilen blir garantert strøken i alle fall :mrgreen:

det blir mest sansynlig litt frisering av bakfangeren ihvertfall.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en rusten slange klemme og en rusten mutter/ skrue, der jeg, he he.

Blir bedere en ny denne bilen. Blir jo så strøken at du kun kan kjøre på fin værs dager.

Hehe blir rimelig strøken ja :) Noen skruer og slangeklemmer som ikke blir byttet :) Men blir en showbil men som samtidig skal brukes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UPDATE :D

Fått strekt opp diffen litt siden sist kan man si :)

Bestilt nye drivakslinger de orginale er 27mm, jeg har klasset opp til 38mm :D

Alle skruene er blitt forsinket men kommer tilbake fra eloksering imorgen så da blir det brått en bakstilling skrudd sammen :)

I dag har jeg byttet simringen på inngående aksel på diffen, denne var dårlig og det svette MYE olje :( Men nå er den god som ny :)

Forrige lørdag presset vi inn hjullager, nav og foringer bak :) Og venter på nylakkerte spindler foran :)

Pluss litt nye deler er ankommet ;)

CIMG0032-1.jpg

CIMG0029-1.jpg

CIMG0028-1.jpg

CIMG0027-1.jpg

CIMG0026-1.jpg

CIMG0025-1.jpg

CIMG0024-1.jpg

CIMG0023-1.jpg

CIMG0022-1.jpg

CIMG0021-1.jpg

CIMG0020-1.jpg

CIMG0019-1.jpg

CIMG0018-1.jpg

CIMG0017-1.jpg

CIMG0016-1.jpg

CIMG0015-1.jpg

DIFFEN: :)

FØR:

CIMG0313.jpg

ETTER:

CIMG0024-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...