Gå til innhold

BD Racing M3 Seidl Widebody, PHOTOSHOOT SIDE 51 MASSE BILDER


BD Racing
 Share

Hvilken farge skal impresset (offset) på felgene ha ??  

228 stemmer

  1. 1. Hvilken farge skal impresset (offset) på felgene ha ??

    • Hvit
      166
    • Chrome
      62


Anbefalte innlegg

  • Svar 785
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Utrolig lekker bakstilling :) Håper min blir like fin!

Men har du montert "lavhastighets-fjæren" på støtdemperen foran i bunn med vilje? Den skal normalt stå opp mot støtdempertoppen

Da har jeg montert den feil :) Har det noe å si ? Har sett flere som har lavhastighets fjæren i bunn.... Men siden du sier det skal den sikkert stå på topp ? :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis har hjelpefjæra nederst, så hviler tyngden av hovedfjæra på den, har du bilen veldig lav da, så er det mindre spenn i fjæra så ved rolig kjøring kan det lettere høres noe klunkelyder.

Aha, som når jeg stresser over kulete og kjetting dumpete vinterveier, så får jeg sånn slammre/klunkelyd lettere med den under :)

Steike, da må jeg snu det om og se om jeg merker/hører forskjell :)

Greit å vite slikt før man har skrudd alt sammen, da får nu i alle fall guttan her muligheten til å rette det opp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke likt om den er på topp eller bunn ? får jo tungden fra bilen på fjera alikavel? når trykket på fjera letter vil den spenne like mye om den er i bunn eller topp. tror jeg har den i bunnen da det sto sånn når jeg fikk det.

Nei, den får jo ikke vekta av bilen hvis du har justert den veldig lav og kjører rolig på ujevn vei, så er ikke fjæra lang nok til å følge utdemping, men kommer helt an på hva slags fjærer man har, hadde hvertfall det problemet på et spax sett med racing fjærer jeg hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først tenkte jeg det samme som BMW Fred...

Bård, du tenker sikkert det at når den er justert høyt at den ikke klarer å spenne seg helt ut?

Er jo nu når jeg har "vinterhøyde" på bilen at jeg kan se for meg det problemet. Min var også montert slik når jeg fikk coiloversettet mitt, så jeg bare klaska det på bilen. Uansett så er jo den lavhastighetsfjæra mi superlang. Skal uansett prøve å snu dette for å sjekke det i praksis og ikke bare i teorien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å se at dere tar den så langt som dette.. Og det må jo være ufattelig deilig å skru bil uten å bli skitten ? :lol: Skal bli spennende å se dette ferdi :) Dere har så langt gjort en eksepsjonell jobb! :)

Konge bil og skru på :P Jeg skrudde i hvit genser uten og bli skitten :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...