aakarol Skrevet Desember 27, 2009 Skrevet Desember 27, 2009 Noen som har vært borti dette før? Under kjøring lyser plutselig abs lampe og antispinn lampa,begge deler kobler seg ut. Stopper eg bilen og starter igjen forsvinner lysene en stund,så kåmmer det tilbake.
kragz Skrevet Desember 27, 2009 Skrevet Desember 27, 2009 mest sannsynlig en abs sensor som holder på å ta kvelden;)
Robbi3 Skrevet Desember 27, 2009 Skrevet Desember 27, 2009 mest sannsynlig en abs sensor som holder på å ta kvelden;) +1 Stemmer for den.
mudbug Skrevet Desember 27, 2009 Skrevet Desember 27, 2009 Noen som har vært borti dette før?Under kjøring lyser plutselig abs lampe og antispinn lampa,begge deler kobler seg ut. Stopper eg bilen og starter igjen forsvinner lysene en stund,så kåmmer det tilbake. Jeg fikk samme. Begge lyste opp etter at bilen kjørte noen minnutter ABS styreenhet var gått. 5000 kr + koding Håper at det er bare sensor som er gått på din bil. Du kan sende den ABS til USA for å reparere for 300 $. Det er mange tråde om ABS på forum.
Hankook Skrevet Desember 27, 2009 Skrevet Desember 27, 2009 Har samme problemet. Noe som er vannskelig og bytte selv? Må bilen inn til merkeverksted for diagnose?
Joatle Skrevet Desember 27, 2009 Skrevet Desember 27, 2009 Tydeligvis så er dette vinteren for ABS/antispinn feil.. Samme har skjedd for min del og jeg mistet i samme slengen deler av firetrekken.. Den funker litt av og til når den selv føler for..
mudbug Skrevet Desember 27, 2009 Skrevet Desember 27, 2009 Det er veldig lett å bytte selv, men du må kode enhet for å bruke på din bil.
Stephan.s Skrevet Desember 27, 2009 Skrevet Desember 27, 2009 Ingen vits å kjøpe ny enhet hvis den skulle være gåen. Kjøp brukt hos KOED til 5-600,-. Eneste du må passe på er at delenummeret stemmer, og at enheten stammer fra en e39 (forutsett at det er det du har )
aakarol Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Skrevet Desember 29, 2009 Takker for mange gode svar,MEN.. Men no driv automatkassa og køddar og,vill avogtil ikke gire mellom 3-4 ,men setter eg spaken i "sport" og deretter framigjen til "Drive" girer den. Noen som vet om de kan ha noe samanheng med ABS og antispinn? Aldri hatt noe problem me kassa før abs og anitspinn lamper kåm fram.
hillmar Skrevet Desember 29, 2009 Skrevet Desember 29, 2009 Jeg hatt så godt som samme problem. Da var det venstre absføler framme som vas ødelagt. Ta en diagnose og finn ut om og hvilken føler det er...
aakarol Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Skrevet Desember 29, 2009 Jeg hatt så godt som samme problem. Da var det venstre absføler framme som vas ødelagt. Ta en diagnose og finn ut om og hvilken føler det er... Ok,det var jo bra:) Såg føre meg de værste nå
hillmar Skrevet Desember 29, 2009 Skrevet Desember 29, 2009 hehe. lover ikke no, men lykke til... Det som skjer når en av følerne foran fusker så kan automaten tro at du svinger og derfor girer den ikke.
aakarol Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Skrevet Desember 29, 2009 hehe. lover ikke no, men lykke til...Det som skjer når en av følerne foran fusker så kan automaten tro at du svinger og derfor girer den ikke. heh,nei men må vær det,kassa har altid fungert perfekt fram til desse begynte å lyse:)
Joatle Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 hehe. lover ikke no, men lykke til...Det som skjer når en av følerne foran fusker så kan automaten tro at du svinger og derfor girer den ikke. Kanskje derfor feillampene av og til ikke starter å lyse hvis jeg starter å kjøre med sving til venstre?
hillmar Skrevet Desember 31, 2009 Skrevet Desember 31, 2009 Det kan godt hende! Jeg hadde problemer med at kassa ikke ville gire uten at feillampene begynte å lyse. Men etter vært ble det skikkelig ille, og da kom lampene på... Så de sensorene kan lage mye rare problemer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå