Haakjin Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Kjøpt meg enda ein 524td idag! Kom over den, og klarte ikke å la ver å kjøpe den!85 mod, takluke, servo, uskrudd motor ( blomberinga på dieselpompa er forsatt der) Så motoren er gullegod! Gratulerer! Denne så virkelig bra ut! Misunnelig (a) Betalte for herligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Latterlig at den eneste dagen jeg ikke har fulgt med autodb, så kom denne :(:( MEn grats ass ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Grattis med ny td, balticblau? Så denne på finn.no, potensiale! Er ikke sikker på hva fargekoden va, ser det imårra. Eg såg den på finn, og ringte med eingang! På samme plass så eg bur å greie Nye kanaler på denne, så er den STRØKEN! Gratulerer! Denne så virkelig bra ut! Misunnelig (a) Betalte for herligheten? Som sagt, dårlig kanaler Men ellers utrulig bra! Det er kjekt når folk ikke vet hva di selger for å si det sånn Så prisen holder eg for meg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Meg og halfdan sin e28 Shultz noen bilder kan være litt mørke men har ikek noe spes redigeringsprogram så får ikke redigert noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Fine bilder, og ikkje minst tøffe himmel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddinoy Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Får vel legge ved noen bilder her jeg også Har ikke fått polert den enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Noen bilder på turbobrakka til meg og brodern Blir å se på gatebil rudskogen i september og sikkert andre treff Fleres no fler på linken under her http://www.autobloggen.net/?p=4279 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy89 Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 Da blei E28'en eugodkjent i dag gitt, med null feil:D ,, Litt artig det å Lite snapshot fra dages cruising;) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 et gammelt bilde da den var sånn nogelunde hel.. mindre gummi og mer senk gjør seg nok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 me like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 mye fine e28 her til lands! gratulerer med ny bil daizgen, ikke mange så hele 524td igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 mye fine e28 her til lands! gratulerer med ny bil daizgen, ikke mange så hele 524td igjen! Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forbiss Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 Min gamle 524td som hadde 525tds motor. Dårlige bilder men dei er tatt med mobil for 5-6 år siden. Prøvemontering av e39 m5 hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå