cmn Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Pent! Ser ut som veldig lekre biler begge to (Villa nok droppa merkene på den svarte, mens ellers veldig pent!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 den svarte er banebil. hehe like rustne er di og begge to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Hehe. Pen langtfra, men langtfra pen? Liker E28 mer og mer selv. Kunne tenkt meg en E28 som et langtidsprosjekt man kan kose med når man har tid Pene og kledelige felger på begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 noe sånt. hehe skal egentlig være 4 av di som er bak, men di var utslitte så di var på hengern til omlegging,. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 ser godt ut! Hva som er under huven på den svarte da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Skal vel være en 535i (M30B34) i den om det er originalmotoren som sitter i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Ser ikke sånn ut da lykta er tatt ut på høyre sia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 S38 3,8 tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 er s38b38 i den svarte =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520ee28 Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Hehe. Pen langtfra, men langtfra pen? Liker E28 mer og mer selv. Kunne tenkt meg en E28 som et langtidsprosjekt man kan kose med når man har tid Pene og kledelige felger på begge to! min er til salgs. viewtopic.php?f=43&t=202797 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Kan noen ver så snill og fortelle meg forsjellen på Preface, og facelift på desse e28`ene ? Har en merkelig front på min ene 524td, så eg aldri har sitt før på en e28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Kan noen ver så snill og fortelle meg forsjellen på Preface, og facelift på desse e28`ene ? Har en merkelig front på min ene 524td, så eg aldri har sitt før på en e28. De forskjellene jeg vet om er : Frontplata på preface bygger ikke like langt ned som facelift, hmm, litt vanskelig og forklare, men preface går innover, så er det en kant på en 3-4cm som stikker ned fra frontplata en stykke bakover. - Forskjellig rattstamme kan det være - og forskjellige lysbrytere Mvh Håkon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Kan noen ver så snill og fortelle meg forsjellen på Preface, og facelift på desse e28`ene ? Har en merkelig front på min ene 524td, så eg aldri har sitt før på en e28. De forskjellene jeg vet om er : Frontplata på preface bygger ikke like langt ned som facelift, hmm, litt vanskelig og forklare, men preface går innover, så er det en kant på en 3-4cm som stikker ned fra frontplata en stykke bakover. - Forskjellig rattstamme kan det være - og forskjellige lysbrytere Mvh Håkon Takker Eg skal legge ut bilde av fronten på ene 524en min, sånn at dere kan fortelle meg kass det er! som sagt, eg har aldri sitt den fronten på en e28 før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Har du en 84 mod 524 er d preface! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Har du en 84 mod 524 er d preface! Ser jaffal ut så en facelift. Edit: preface med en slags lippe ? se her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå