burny_ Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Var noe kjent ja var i ganske grei stand den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Var noe kjent ja var i ganske grei stand den? var før trur eg... Når den kom i mitt eige ifjor, så va den heilt forferdelig! ruuuuuust, 14 2ar feiler på eu osv.. Men den komme seg sakte men sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 har sett igjennom alle 29 sidene, snakk om inspirasjon ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy89 Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Inspirasjon ja! får faktisk lyst til å begynne å slipe og sparkle litt igjen når man kikker igjennom her:) Bilen er nå satt på vinterlagring gitt, bare å glede seg til sommer igjen! Ett siste bilde av den for i år: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sølve Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Her er eit kveldsbilde av min 1982 520i. Den er lakkert i Kastanienrot-metallic som var tilgjengeleg berre det første året. Eg har tidlegare meint at fargen er fuul, men har med tida endra synet på den til kuul. Plan for bilen: -ikkje montere m-detaljer -ikkje senke -aldri sette på større hjul enn 15" -sette den i betre stand Morty999 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Finn en feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Har ikke så mye gode bilder men her er et par.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Fiin e28! Mer info takk?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Takk for det,kan ta det på pm,er jo ikke en drøse tråd dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 send gjerne en til meg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Jeg savner min... husker ikke om jeg har lastet opp disse tidligere, dårlige mobilbilder desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Takk for det,kan ta det på pm,er jo ikke en drøse tråd dette Ikke glem meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Jeg savner min... husker ikke om jeg har lastet opp disse tidligere, dårlige mobilbilder desverre. Off fole att du solgte na kristian! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 den svarte og den blå e28'n på denne siden er fantastisk råe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå