Sølve Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Bilda er betre enn bilen. Etter å ha bladd gjennom tråden er eg villig til å revurdere lett senk og felgar Orginal E28 er snart sjeldnare enn modifisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 kjøpte meg vinterbil på mandag. 524td. gått 309k eid av eldre mann mye påkosta. veldig bra helt orginal bil. skal få senk og felger. kunn nødvendige og orginale oppgraderinger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Konge vinterbil! Bare å få justert opp litt trykk så svartrøyken står:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Har gjort det kristian. Begynner og blåse utav innsuget og oljelampa begynner og lyse under pådrag nå er vist en ventil som står på innsuget som åpner på 1,2bar så begyner olje lampa og lyse for og si fra:p så må ta bort den ventilen sånn at jeg får opp trykket:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 overtrykksventil på 1bar, bare å tette igjen, det har jeg gjort, min lader 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Hehe, saker. E d nokka fart i den da? Må bare få på diffbrems noda;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 overtrykksventil på 1bar, bare å tette igjen, det har jeg gjort, min lader 1,5 Det blir:p han som henta den blå i går sa din gikk dårlig til og lade 1;5bar? Hehe, saker. E d nokka fart i den da? Må bare få på diffbrems noda;) Går bedre enn den forrige tden jeg hadde. Men så var den gått snart 3ganger så mye og da sikkert:p skal bestille sperre innmat snart;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 kjøpte meg vinterbil på mandag. 524td. gått 309k eid av eldre mann mye påkosta. veldig bra helt orginal bil. skal få senk og felger. kunn nødvendige og orginale oppgraderinger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 overtrykksventil på 1bar, bare å tette igjen, det har jeg gjort, min lader 1,5 Det blir:p han som henta den blå i går sa din gikk dårlig til og lade 1;5bar? Hehe, saker. E d nokka fart i den da? Må bare få på diffbrems noda;) Går bedre enn den forrige tden jeg hadde. Men så var den gått snart 3ganger så mye og da sikkert:p skal bestille sperre innmat snart;) jepp, regner med det er pga feil turbo, så hvis du har/vet av turbo som er kurant til 524 er jeg interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 overtrykksventil på 1bar, bare å tette igjen, det har jeg gjort, min lader 1,5 Det blir:p han som henta den blå i går sa din gikk dårlig til og lade 1;5bar? Hehe, saker. E d nokka fart i den da? Må bare få på diffbrems noda;) Går bedre enn den forrige tden jeg hadde. Men så var den gått snart 3ganger så mye og da sikkert:p skal bestille sperre innmat snart;) jepp, regner med det er pga feil turbo, så hvis du har/vet av turbo som er kurant til 524 er jeg interessert! Har en orginal stor turbo til m21 liggende. Men det er sånn som er kjekt og Ha da vettu:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Fyttegrisen dette er så feite biler! Har lyst å kjøpe meg et prosjekt og bygge csl-utgave Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 sånn der vinterbilen ut nå senkefjører og 17" gjør ting:P har noen små ting til som skal skje i løpet av vinteren da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisdtr Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Meget bra tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Sjå naa!! Fikk lyst og ringe banken tvert! http://no.automobile.de/cgi/deeplink.pl ... ON=&KMBIS= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Åfy så strøken... Er absolutt drømmebilen for meg det der.. Hadde vært stas og hatt både e28 og e34 alpina.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå