Gå til innhold

den STORE e28 bildetråden

Arild G.
 Share

Anbefalte innlegg

Har gjort det kristian. Begynner og blåse utav innsuget

og oljelampa begynner og lyse under pådrag nå:P er vist en ventil som står på innsuget som åpner på 1,2bar så begyner olje lampa og lyse for og si fra:p så må ta bort den ventilen sånn at jeg får opp trykket:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

overtrykksventil på 1bar, bare å tette igjen, det har jeg gjort, min lader 1,5 ;)

Det blir:p han som henta den blå i går sa din gikk dårlig til og lade 1;5bar?

Hehe, saker. E d nokka fart i den da? Må bare få på diffbrems noda;)

Går bedre enn den forrige tden jeg hadde. Men så var den gått snart 3ganger så mye og da sikkert:p skal bestille sperre innmat snart;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

overtrykksventil på 1bar, bare å tette igjen, det har jeg gjort, min lader 1,5 ;)

Går bedre enn den forrige tden jeg hadde. Men så var den gått snart 3ganger så mye og da sikkert:p skal bestille sperre innmat snart;)

jepp, regner med det er pga feil turbo, så hvis du har/vet av turbo som er kurant til 524 er jeg interessert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, regner med det er pga feil turbo, så hvis du har/vet av turbo som er kurant til 524 er jeg interessert! :)

Har en orginal stor turbo til m21 liggende. Men det er sånn som er kjekt og Ha da vettu:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...