Mjørgen Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 D råaste tå bil som e å få etter mi meining!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Ja, det er virkelig det ultimate.. Sette opp sparekonto og spare opp kanskje.. Hente hjem en om noen år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 For ei farge da! Men såg strøken ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Synes farge va steik fin i. Litt uvanlig! Ikje svart sån som snart alle e;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 syntes fargen var fin jeg, noe utenom det vanlige liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Hvordan blir det med alpina front og resten m- tech? Noen som har bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 var en svart en med det her, huske rikke nicket hans nå men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 JEG GLEDER MEG TIL SOMMERN Hva heter denne fargen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Å gud som jeg gleder meg til sommern med "nye" hjul og dobbelt så mye hk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Ka hjul ska du ha da mister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 flere det Halfdan!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Å gud som jeg gleder meg til sommern med "nye" hjul og dobbelt så mye hk! og hvem skal sørge for effekten? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Regner med at turboen som sørger for det meste jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Ka hjul ska du ha da mister? det får dere vell se når delene begynner og ramle inn:) flere det Halfdan!!! goood!! Å gud som jeg gleder meg til sommern med "nye" hjul og dobbelt så mye hk!http://images.bimmers.no/files/gt9xs8d656u08uhkypb1.jpg og hvem skal sørge for effekten? hehe team tulling? par bar i innsuget gjør vell ting? Regner med at turboen som sørger for det meste jeg? den har vell mye med det og gjøre ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Innsuget tåler vell gjerne litt mer enn 2 bar og det kanskje? ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå