Morty999 Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 joda, men ladetrykk kan ødeegge mer enn glede om ting er feil hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Jepp, det som er med m30 etter som jeg har forstått det? Trenger ikke så altfor mye trykk for å ha det gøy med nokk gamp?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Hvordan blir det med alpina front og resten m- tech? Noen som har bilder? Ikke så værst faktisk... Du har kanskje sett denne før: Hadde det ikke vært for at jeg bygger i litt Alpina-stil, så ville jeg også hatt M-Tech sideskjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Fuck dere som har e28!!!!!!!!! Jeg vil ha også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 hahaha, jævlig bra bare og handle, du blir nok ikke misfornøyd! jeg gliser hvertfall hver gang jeg ser min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Fuck dere som har e28!!!!!!!!! Jeg vil ha også hehe bare å kjøpe det da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Det er jo ingen som vil selge!! Hehe.. Har sendt pm til flere her på forumet, men hvorfor skal de selge? Vurderer å importere en fra Tyskland, men det er litt stress og da.. Hvordan er det egentlig med å importere veteranbil, slipper jeg noen hinsidige summer da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Det er jo ingen som vil selge!! Hehe.. Har sendt pm til flere her på forumet, men hvorfor skal de selge? Vurderer å importere en fra Tyskland, men det er litt stress og da.. Hvordan er det egentlig med å importere veteranbil, slipper jeg noen hinsidige summer da? Hadde en rustfri e28 som jeg har prøvd å selge hele høsten men ingen som vill ha den så den blei høgd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Det er jo ingen som vil selge!! Hehe.. Har sendt pm til flere her på forumet, men hvorfor skal de selge? Vurderer å importere en fra Tyskland, men det er litt stress og da.. Hvordan er det egentlig med å importere veteranbil, slipper jeg noen hinsidige summer da? Hadde en rustfri e28 som jeg har prøvd å selge hele høsten men ingen som vill ha den så den blei høgd.. WTF?!?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 WTF?!?!?! Lå her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Noen som har en e28 til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 lasse. jeg har en:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Eeey. Hvilken da? Link til tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Tror jeg posta bilde av e28 min "på vei oppover" i denne tråden men fant det ikke, men jeg kjøpte hvertfall en last edition bil som var krasja i tryne, 518 bil, å kjøpte en delebil som jeg brukte deler fra. Bilen var egentlig så fin at jeg hadde lyst å sette den vekk for vinteren, istede for å ha den som vinterbil. men det skjedde jo selvfølgelig ikke. Å Januar i fjord når det pøsregnet kjørte jeg litt for fort å var litt uoppmerksom, det var bare regnvåt asfalt overalt så da tenkte ikke jeg mer over det selvfølgelig. så kom jeg til en lang nedoverbakke som svinger 110grader over en bru over en elv, der var det tydligvis underkjølt å speil is, jeg hadde meg kjerringa så vurderingen om å legge bilen i brøytekanten ble ikke noe av da jeg var redd for å take så ble til at jeg dro i håndbrekket å la 2 gir klart, deg gikk jævla dårlig å tok med meg lyskryss å diverse skilt, og ble stående fast på stålkonstrukson til skilta til det kom en traktor å dro meg av IN LOVING MEMORY <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Fy faen ta va ett trist syn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå