Gå til innhold

den STORE e28 bildetråden

Arild G.
 Share

Anbefalte innlegg

Hvordan blir det med alpina front og resten m- tech? Noen som har bilder?

Ikke så værst faktisk...

Du har kanskje sett denne før:

IMG_0811.jpg

Hadde det ikke vært for at jeg bygger i litt Alpina-stil, så ville jeg også hatt M-Tech sideskjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ingen som vil selge!! Hehe.. Har sendt pm til flere her på forumet, men hvorfor skal de selge? :P

Vurderer å importere en fra Tyskland, men det er litt stress og da.. Hvordan er det egentlig med å importere veteranbil, slipper jeg noen hinsidige summer da?

Hadde en rustfri e28 som jeg har prøvd å selge hele høsten men ingen som vill ha den så den blei høgd.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ingen som vil selge!! Hehe.. Har sendt pm til flere her på forumet, men hvorfor skal de selge? :P

Vurderer å importere en fra Tyskland, men det er litt stress og da.. Hvordan er det egentlig med å importere veteranbil, slipper jeg noen hinsidige summer da?

Hadde en rustfri e28 som jeg har prøvd å selge hele høsten men ingen som vill ha den så den blei høgd.. :P

WTF?!?!?! :evil::grab:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg posta bilde av e28 min "på vei oppover" i denne tråden :P men fant det ikke, men jeg kjøpte hvertfall en last edition bil som var krasja i tryne, 518 bil, å kjøpte en delebil som jeg brukte deler fra.

Bilen var egentlig så fin at jeg hadde lyst å sette den vekk for vinteren, istede for å ha den som vinterbil. men det skjedde jo selvfølgelig ikke.

Å Januar i fjord når det pøsregnet kjørte jeg litt for fort å var litt uoppmerksom, det var bare regnvåt asfalt overalt så da tenkte ikke jeg mer over det selvfølgelig. så kom jeg til en lang nedoverbakke som svinger 110grader over en bru over en elv, der var det tydligvis underkjølt å speil is, jeg hadde meg kjerringa så vurderingen om å legge bilen i brøytekanten ble ikke noe av da jeg var redd for å take :P så ble til at jeg dro i håndbrekket å la 2 gir klart, deg gikk jævla dårlig å tok med meg lyskryss å diverse skilt, og ble stående fast på stålkonstrukson til skilta til det kom en traktor å dro meg av :P

IN LOVING MEMORY <3

8fiw1pti2eumren782wl.jpg

c9xs2d58w86xn52yh50y.jpg

7ob8r0mx767ok1q6g0oj.jpg

6q9ket3isd4fkbtmv7ec.jpg

7cgaf452jmoqc0apmbnv.jpg

63mi76pc8tjcnm9isbu5.jpg

5x7y7wisfrtcywxx58jb.jpg

ljasiux7seip7nl8eovx.jpg

f6imznathwbgc6n2pvxn.jpg

pl2zugmswha4r83nsz4g.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...