ealoken Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 var det 17 eller 18" felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Eeey. Hvilken da? Link til tråd? ligger under e28er til salgs her inne. 84 mod 524td ståle: det der Var en jævla fin 518! synd det ente som det gjorde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 utrolig fin 518! Var den org shadowline eller+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Var 17" hjul, ja den var org shadowline, var "last edition" bil, kjenner ikke så godt til e28, men tror det betøy de dekorstripene osv, også var det el ruter å greier Hadde tenkt å drøye lakering av panser og front osv til sommern, men det slapp jeg hehe var no dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 solgt hjula eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Takk for bilder av den gråe med BBS (?) felgene. Bilen er praktisk talt lik min, fikk se ordentlig hvordan min vil bli med evt. slike felger Tror jeg skal beholde den helt 100% original jeg (har originale BBS-sommerfelger ), mer originalt det om dagen og sunt for bilens verdi Min, etter å ha hatt ut hele passasjersetet for å bytte ødelagt beltefeste: (Sorry for grøtete bilde, tok med mobilkamera under dårlig lysforhold) Flere bilder i tråden min (se signatur). Noen måneder siden jeg kjøpte den nå. Veldig glad for at jeg gjorde det. Snur meg fortsatt og ser på bilen når jeg går mot heisen, never gets old, og akkurat slik det skal være med kosebil Ca. 250 mil nå og ikke et eneste problem. Ser litt oljesvetting i motorrom, men det kan bare være en pakning eller tre som trenger å bli byttet. Planen: *fikse teknisk småplukk (instrumentpanelbelysning fungerer ikke, ei heller temp og tanknivåmåler. Tips??) *bytte slitedeler inkludert sette på nye sommerdekk *fikse 4-5 småbulkene rundt om, samt ta rusten Gleder meg som F til sesongen nå, og alle treffene. Blir så deilig å cruise rundt med denne på tørre og varme veier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 kul bil, ja de var bbs, litt spesialbygde, 3-delte RC'r. Hvordan bbs har du liggende? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Disse: Vet ikke modellnavn, men de var visst tilvalg til en god sum. Original tilbehør Ser helt OK ut på ikke-modifisert bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Jens Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Ryddet i noen skuffer og fant dette gamle bildet. Litt dårlig kvalitet pga det er skannet da, men dette er tatt før det ble vanlig med digitalkamera. Her har jeg vært og hentet traktoren som kona fikk i gave med svigermor. Må si at en M535 er helt fantastisk til å dra tunge hengere; 30 mil, to fjelloverganger og et forbruk på 1,06 på mila iflg computer. Morty999 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Nå vil jeg kjøre e28! Vurderer å skilte den, og bruke den på fine vinterdager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Hei. litt off topic men er den noen som har eksakt opplegg på hva som må gjøres for og bygge om en engelsk bil til venstrestyr og skilte den i norge? send gjerne en PM har en rusten norsk M535i på hånda og en engelsk strøken M535i på hånda med orginal fin lakk og godt vedlikeholdt. hva skal en kjøpe?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 dere kan tro hvor køddig det var å kjøre den bilen sånn på bilde 8,2 mil fra skien til notodden på slafseføre! hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Hvilken lippe er dette?? denne sto på min bergunder TD. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå