Gå til innhold

den STORE e28 bildetråden

Arild G.
 Share

Anbefalte innlegg

Var 17" hjul, ja den var org shadowline, var "last edition" bil, kjenner ikke så godt til e28, men tror det betøy de dekorstripene osv, også var det el ruter å greier :P

Hadde tenkt å drøye lakering av panser og front osv til sommern, men det slapp jeg :P hehe var no dritt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for bilder av den gråe med BBS (?) felgene. Bilen er praktisk talt lik min, fikk se ordentlig hvordan min vil bli med evt. slike felger :) Tror jeg skal beholde den helt 100% original jeg (har originale BBS-sommerfelger :D), mer originalt det om dagen og sunt for bilens verdi :P

Min, etter å ha hatt ut hele passasjersetet for å bytte ødelagt beltefeste:

3bpgj6b1uz1zdqzdfizv.jpg

(Sorry for grøtete bilde, tok med mobilkamera under dårlig lysforhold)

Flere bilder i tråden min (se signatur). Noen måneder siden jeg kjøpte den nå. Veldig glad for at jeg gjorde det. Snur meg fortsatt og ser på bilen når jeg går mot heisen, never gets old, og akkurat slik det skal være med kosebil :)

Ca. 250 mil nå og ikke et eneste problem. Ser litt oljesvetting i motorrom, men det kan bare være en pakning eller tre som trenger å bli byttet.

Planen:

*fikse teknisk småplukk (instrumentpanelbelysning fungerer ikke, ei heller temp og tanknivåmåler. Tips??)

*bytte slitedeler inkludert sette på nye sommerdekk

*fikse 4-5 småbulkene rundt om, samt ta rusten

Gleder meg som F til sesongen nå, og alle treffene. Blir så deilig å cruise rundt med denne på tørre og varme veier :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet i noen skuffer og fant dette gamle bildet. Litt dårlig kvalitet pga det er skannet da, men dette er tatt før det ble vanlig med digitalkamera.

Her har jeg vært og hentet traktoren som kona fikk i gave med svigermor. Må si at en M535 er helt fantastisk til å dra tunge hengere; 30 mil, to fjelloverganger og et forbruk på 1,06 på mila iflg computer.

haugyxqww3196j7khthn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hei. litt off topic men er den noen som har eksakt opplegg på hva som må gjøres for og bygge om en engelsk bil til venstrestyr og skilte den i norge? :)

send gjerne en PM har en rusten norsk M535i på hånda og en engelsk strøken M535i på hånda med orginal fin lakk og godt vedlikeholdt. hva skal en kjøpe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...