Haakjin Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Sett ett par diesel E28er kommet med den der, så er vell en orginal TD leppe vill jeg tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Den er i plast. Skrudd på ein preface frontblekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 orginal preface td leppe. står sånn på min og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 sku hatt en sånn på min jeg.. men kjøpte facelift frontblekk, sku egentlig ha preface :/ blir rart med facelift på en -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 sku hatt en sånn på min jeg.. men kjøpte facelift frontblekk, sku egentlig ha preface :/ blir rart med facelift på en -83 Nei, det blir ikke rart, for det blir det definitivt det fineste du kan ha Etter min mening ja, men skjønner tankegangen din Mvh Håkon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Kjøpt frå ein legendarisk 5-serieforhandler. Er du helt sikker på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 sku hatt en sånn på min jeg.. men kjøpte facelift frontblekk, sku egentlig ha preface :/ blir rart med facelift på en -83 Nei, det blir ikke rart, for det blir det definitivt det fineste du kan ha Etter min mening ja, men skjønner tankegangen din Mvh Håkon er jo enig med deg i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 orginal preface td leppe. står sånn på min og. Min 85mod TD har preface front, uten lippa.. derfor eg blir så nysjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Får tråen opp og går igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Denne var jævlig fiin!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sølve Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Lett senk og nye felgar på plass i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Sjekk denne e28n da! Denne fikk jeg lyst til og hente!! http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... LSO_EXPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Den har stått til salgs leeeeenge Jørgen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå