Nagin Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Noe rust på bakluke? Ikke på selve bakluka nei. Ønsker helst og selge den hel og der føyk den på en henger og bort igrunnen, da jeg ikke orker og tenke på bilen og bare vil bli kvitt den på en måte. då0rli med tid for og skru den ifra hverandre og. Nå med sommerfelgene er ikke dette overkommelig så gjemmer jeg den heller bort inni garasjen og der får den stå til jeg får lyst og gjøre noe med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Hva skal du ha for bilen nå da? Er ganske kurant vogn for fruen Bilen er skjeiv så dette er nokk en delebil. syk vinkel på ene rammevangen. 8000,- med alt unntatt m-front . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2010 Buuuump. 6000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 Hva har skjedd med bakpottene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet Juni 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2010 rumpa har vell toucha såvidt bakken i kollisjonen etter hva jeg kan forstå . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jebuz Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 Og den er fortsatt til salgs? Kunne evt få en kompis i heimbygda(volda) til å komme å hente om den fortsatt fins i "live" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 SOLGT Og den er fortsatt til salgs? Kunne evt få en kompis i heimbygda(volda) til å komme å hente om den fortsatt fins i "live" Beklager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennny Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 bilen er forhåpentlig klar til å startes opp i morgen utpå dagen ;p blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angell40 Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Her har du ennå motoren? Og hvilken modell er det ? er den mellom sep 1992- sep 1994 ? jCA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2010 solgt solgt solgt .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå