Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Alle fikk sikkert i dag... Lurer på om den skal settes inn med en spesiell type grease? Synes det var unødvendig mye slark i den..

synes å det, men er bare å dytte nedi noe vanlig smørefett :)

Skrevet

Leste på et engelsk forum at man ikke trengte å under bilen for å skifte short shift på e46 sedan :P jeg skulle egentlig gjøre det i dag men var umulig å komme til der girstanga er festet i giroverføringen med :P fikk kun kjent med fingrene, men å er det den sitter festet med? Er det en låsering som på den nye?

Skrevet
Firkanten du kjenner er nok et klips som du må skru ut for å frigjøre bunnen av spaken!

skru ut som en vanlig mutter eller noe spesielle greier? :)

Gå under bilen, det er en låsering der ;)

Bruk handa eller skrujern :)

Skrevet

I dag skulle jeg montere den :) alt gikk helt greit med å få den ut men monteringen ble ikke vellykket, fikk rett og slett ikke ned hylsa, den ville ikke nedi hullet :s så akkurat nå kjører jeg uten den store låseringen i bunnen og ei glipe mellom hylsa og giroverføringen. Så er litt vanskelig å gire noen ganger :P og er veldig slark både oppover, låseringen løfter seg fra flaten :/ og er veldig slark til siden også men kan være fordi den ikke er ordentlig festet. Men hele hylsa er liksom litt løs nedi der så kan hoppe opp av og til :/ noen andre som har prøvd å montere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...