Trond e30 cab Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 Da fikk jeg min shortshift idag! Takk for en hyggelig handel
JTS77 Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 Alle fikk sikkert i dag... Lurer på om den skal settes inn med en spesiell type grease? Synes det var unødvendig mye slark i den..
bmw530i Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 Alle fikk sikkert i dag... Lurer på om den skal settes inn med en spesiell type grease? Synes det var unødvendig mye slark i den.. synes å det, men er bare å dytte nedi noe vanlig smørefett
Jås Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 Mottatt og betalt her og,men lurer litt å den slarken...skal vel bli tightere når en bytter denne,ikke mer slark?..
bmw530i Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 Leste på et engelsk forum at man ikke trengte å under bilen for å skifte short shift på e46 sedan jeg skulle egentlig gjøre det i dag men var umulig å komme til der girstanga er festet i giroverføringen med fikk kun kjent med fingrene, men å er det den sitter festet med? Er det en låsering som på den nye?
bmw530i Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 Jeg får fingrene ned å virker som en firkant og den er laus , får vrid litt frem og tilbake
hare4 Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 Firkanten du kjenner er nok et klips som du må skru ut for å frigjøre bunnen av spaken!
bmw530i Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 Firkanten du kjenner er nok et klips som du må skru ut for å frigjøre bunnen av spaken! skru ut som en vanlig mutter eller noe spesielle greier?
JonasD Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 Firkanten du kjenner er nok et klips som du må skru ut for å frigjøre bunnen av spaken! skru ut som en vanlig mutter eller noe spesielle greier? Gå under bilen, det er en låsering der Bruk handa eller skrujern
bmw530i Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 høres bra ut synes bare den virket så rar når jeg kjent med fingrene fra inni bilen
bmw530i Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 I dag skulle jeg montere den alt gikk helt greit med å få den ut men monteringen ble ikke vellykket, fikk rett og slett ikke ned hylsa, den ville ikke nedi hullet :s så akkurat nå kjører jeg uten den store låseringen i bunnen og ei glipe mellom hylsa og giroverføringen. Så er litt vanskelig å gire noen ganger og er veldig slark både oppover, låseringen løfter seg fra flaten :/ og er veldig slark til siden også men kan være fordi den ikke er ordentlig festet. Men hele hylsa er liksom litt løs nedi der så kan hoppe opp av og til :/ noen andre som har prøvd å montere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå