RoaldJ Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2010 Legger ut noen bilder som _spike_ her på forumet knipsa mor noen mnd siden. Coupe`en er hans bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brenni Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 hehe.. offtopic hører til i ett forum, så det er helt greit ombygginga er i gang allerede. motor står i og går, mangler bare bremser bak og stab.stag foran så er jeg i "mål" Hei, ikke for å ødelegge noe for deg Roald, men synes det blir litt dumt å si noe annet enn at du kjøpte denne bilen ferdig ombygd til m50b25 og ombygd til manuell kasse. dette ble gjort i fjor sommer på jessheim, var selv med i prosessen.. men veldig bra at du er på god vei med å få dette godkjent det skal du ha for;) ta godt vare på bilen, den er og blir en heftig E36 touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2010 tingen er at ikke alle trenger å vite at det står "feil" motor i den før jeg har fått den godkjent er en del folk med "makt" som tråler forum etter ulovlige biler har jeg hørt, så jeg gidder ikke å gå i den fella. Vet at tjangsen er astronomisk liten, men med min uflaks så kunne det ha hendt meg er jo ikke den værste motoren å bli stoppa med da. men om det skulle hende noe (kjøre på en fotgjenger f.eks), så er det ikke gøy å få regress pga en slu jævel har tipsa politiet fordi han har lest det på nettet. men nå er det ikke lenge til bilen er godkjent håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2010 bilen vurderes solgt til fordel for større familiebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 Er du gal?! Hvem har slått deg i hodet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 godkjent ombygd før salg? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2010 må dessverre vike for større plass veldig tung avgjørelse, men føler det er smartere å beholde E46`en. ser for meg en pris på ca 75-80 ferdig ombygget og godkjent.. evt byttes i større stv som delebetaling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2010 Da er mellomaksling bygget om, diffen og stikkakslingene byttet. ny olje blir fylt på diffen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 sunn du skal selge godbilen : (( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2010 ja, er i grund det... menmen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2010 Fy søren så deilig å kjøre den med normalt turtall, etter å ha bytta mellomaksling, diff og stikkakslinger! Eneste minuset er at den skraper i 1. gir ved trilling. Før så brukte jeg ikke 1. gir pga lav utveksling, så starta alltid i 2. gir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 tusen takk er ikke så travelt så jeg hadde forventet egentlig. han er så snill så bare vent, hehe har en selv på 6 månder, og han er nokså livlig, har akkurat lært og reise seg opp nå, så det er jo gøy når han skal legges grattis med kid forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2010 takktakk... grattis til deg også foresten(litt for seint da) han har hatt litt feber og dårlig mage idag. føler oss helt hjelpesløs.. er ikke noe gøy med syke barn. ekstra "skummelt" når vi ikke er vant til at han griner. får litt ekstra vont av han da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sta1n1 Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 er bilen godkjent nå ? hvor mye skal du ha ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2010 mangler bare ett stab.stag foran nå, men dette har jeg på hånd.. den er ikke godkjent enda nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå