maartn Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Pen bil, men noen andre felger hadde gjort seg. Hehe, ja sleng på noen slike! sorry maartn, kunne ikke dy meg! Dr.S goes offtopic, så da må jeg nesten svare for meg så.. Latterlig kommentar. De felgene som er på bilde er ikke sommerfelger, og jeg har ordnet meg orginale m3 motorsport felger Ontopic, så synes jeg dessverre gullfelger ødela denne strøkne bilen. Men er jo hver sin smak og bla bla bla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 hehe.. forstod ikke det var din bil med det første jeg da men de bottlecap-felgene kan være kule de da, om de er strøkne. har slike selv på vinterdekka på e30`n min. men dog IKKE strøkne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Knallfin touring dette Roald! Skulle gjerne ønsket at jeg kunne senke så mye som deg, men det er nytteløst her i Stavanger med de nye fartsputene. River jo med seg alt disse humpene. Caben min er ubrukelig hvis jeg ikke kjører i midten av de Håper vi treffes på noen bmwccn treff i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Knallpen touring med knallpene felger som passet utmerket til den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2010 takktakk folkz... ja, de har slike pupper i veien her på Karmøy også. tør ikke "angripe" dem helt enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 Tøff Touring! Vil absolutt anbefale å ta av GT-splitterne for vinteren, ellers gjør de det nok ikke lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2010 hehe... blir til neste vinter det kansje de blir tatt av før det også. vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 takktakk folkz... ja, de har slike pupper i veien her på Karmøy også. tør ikke "angripe" dem helt enda Detta tolka eg visst veldig feil hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2010 hahaha... du vett.. sånne puppe-fartshumper.. har ingen problem med å "angripe" andre type pupper det er jo det beste som fins hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Helt sykt pen touring! Kanskje noe av det peneste jeg har sett utvendig!=) Innvendig trenger d litt justering, syns du kan kjøre entur til Tromsø å ta bilde lamme min=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 hahah.. ja, tar en svipptur fra Rogaland jeg skulle gjærne ha gjort noen småjusteringer innvendig, men det blir bare å lakke/bytte det som er lakka sølv i første omgang. er lei av å legge ut penger i bil nå, får det som regel aldri igjen alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 hahah.. ja, tar en svipptur fra Rogaland jeg skulle gjærne ha gjort noen småjusteringer innvendig, men det blir bare å lakke/bytte det som er lakka sølv i første omgang. er lei av å legge ut penger i bil nå, får det som regel aldri igjen alikevel Hmmm, denne bilen fortjener sort sportskinn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 hehe... vet, men det har jeg ikke råd til.. får se med tida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2010 Da er søknad levert til biltilsynet om motorbytte, så da får vi se hva tiden bringer ellers så skjer det lite. bilenn står enda og venter på snø-/saltfrie veier.. er på jakt etter diverse deler for å få den godkjent da: -25.5mm stab.stag foran (passer fra de fleste 6 syl e36 og 318tds -Calipper og bremseklosse-klavene bak (de som klossene"ligger" i) fra enten 323i eller 328i ...så hyl ut om du har eller vet om noen som har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Hm! Hva motorbytte snakker vi om Roald? Blir det Is, tds eller en 6`er? Er det mulig å få touringen godkjent med 6`er når det er 4`er fra før av? Trodde dette var umulig nå jeg pågrunn av akselvekten. Hold oss oppdatert da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå